13 Nisan 2014

Bir Blogger Etkinliği Devirdim :))

Tatlı bir yorgunluk yoğun bir telaştan ve 10 günlük aradan sonra merhaba :)
Dün blogger olarak ilk etkinliğimi yaptım :) 
Başlangıç olarak katılan yalnız tüm blogger arkadaşlarıma teşekkür ederim.Blogger dünyasına girdiğimden beri çeşitli blogger etkinliklerine katılmıştım 3 ay önce kendim bir etkinlik yapmak istedim ve gün geldi çattı :) Açık hava olarak düşündüğüm etkinliğim İstanbul'un nisan yağmurları sebebiyle kapalı alanda olmak zorunda kaldı :))) Berekettir bereket deyip iyi tarafından bakmaya çalıştım.
Sabahın kör saatinde düştüm yollara etkinliğe katılacak olan bitanecik Ekin 'imide alıp mekana gittik :) Bu arada Ekinimde karar verdi günün sonunda blog açmaya.En kısa sürede bekliyorum kendisinden :)))
Neyse gelelim etkinliğimize.Ben sade ve doğaldan yana olduğum için herşey doğal olsun herkes kendi halinde olsun diye çabaladım durdum :)))
Bir konsept olsun istemedim çok güzel bir mekanda konseptsiz Kırık Şemsiye etkinliği yapmak istemiştim ve oldu :))))
Mekanımız Secret Garden sağolsun bizlere çok güzel eşsiz bir kahvaltı hazırladı.Mutlaka gidip ziyaret edilecek,pazar kahvaltısı için ideal hele bir de düğün ve özel günler için harika bir yer :)

25 blogger arkadaşım olacaktı ama ne yazıkki bazı blogger arkadaşlarım gelemedi artık onlarla bir sonraki etkinliklerde görüşmek umuduyla yanıp tutuşacağım :))))
Etkinlik sahibesi olmak hem zor hemde çok güzel bir şey :))
Bir gün kozmetik işinden bıkarsam direk organizasyon işi bulacağım kendime acayip hoşuma gitti.İnsanları mutlu etmek onlarla güzel ortamlarda olmak sürekli gülüp eğlenmek sanırım benim işim :)))
Blogger arkadaşların arasında yeni tanışacaklarım ve daha öncesinde tanışmış olduğum blogger arkadaşlarımda vardı.Blogger listemi oluştururken bayağı uğraştım :)) Ama eskileri görüp yenilerle de tanışmış olmak beni çok mutlu etti.
Pek kendim resim çekmeye vakit bulamadım ama diğer arkadaşlarımın çektiği resimleri kullanacağım artık :)))
Herkes bol bol resim çekti hiç uzatmayayım ben en iyisi fotolarla bakın bide bize :)))








Blog adı Kırık Şemsiye olurda hiç hediyeler arasında bir şemsiye olmaz mı :)) 









Günün sonu fotomuzda bayağı güzel çıkmış :)))))
ilk etkinliğime katılan tüm blogger arkadaşlarıma tekrar tekrar teşekkür ederim benim için çok hoş bir etkinlik oldu sanırım devamıda gelecek :)))) Sponsorlarımızıda daha sonra bularda göreceksiniz :)))
Katılan Blogger lar ;

Heee birde Ekinim var :)))))
Herkese tek tek ayrıca tekrardan teşekkür ederim takipte kalın daha neler var neler :))))

11 yorum:

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Resimleri facebookda bol bol görüyorum. Güzel bir etkinlik olmus Tebrikler :)

Yaseminniey Krsygt dedi ki...

Oy oy herkes ordaymış maşallah ya ne güzel <3
Daha nicelerde buluşup görüşmek nasip olsun :)
Ellerine sağlık balım,şemsiye fikri de harika :)

Özlem Alp dedi ki...

Etkinlik harika olmuş, şemsiyelere bayıldım :)

Aylin Demir dedi ki...

Etkinliği sosyal medyada takip ettim bayıldım, orda olmak isterdimmmmm

biricit conus dedi ki...

tatlım eline sağlık emeklerine sağlık cok uğrasmıs cok guzel bir bulusma yapmıssın davetlin olmaktan cok mutlu oldum :) en kısa zamanda gorusmek üzere ben de simdi yazdım bulusma yazısını :)
not: aniden cekilen fotograflara karsı daha duyarlı olacağım:))

ekin öge dedi ki...

ay resmen blogger oldum! ben de açtım, biraz ısınayım etkinlik postu da gireceğim=)

Aysun dedi ki...

Gelemedim ve fotoğraflara bakıp bakıp iç geçiriyorum Esraa :(

Ne güzel eğlenmişsiniz, gözlerinizin içi ne güzel ışıldıyor hepinizin öyle..

Hepiniz ile tanışmak güzel olacaktı ama bu sefer kısmet değilmiş.

Hepinizi öpüyorum,

Sevgiler..

Bademle Buduk dedi ki...

her şey çok güzeldi yawrucuğum :)

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Verdiğin emek , gösterdiğin güleryüzün için bir kez daha teşekkürler ,ben çok eğlendim .Muhteşem bir gün oldu canım ...

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Canım herşey çok güzeldi eline emeğine sağlık

Gülsen Doğan dedi ki...

Tatlim hersey cok guzeldi. Cok optum

Yorum Gönder