28 Nisan 2014

Ben Nye Makyaj Temizleme Mendili

Genellikle makyaj temizlemek için ıslak mendilleri tercih eden çok var aramızda fakat herşeyin bir kolaylığı rahatlığı kullanılması gereken ürünleri var :)
Açıkçası bir dönem kendimde ıslak mendiller makyaj temizliyordum ama makyajımı temizledikten sonra göz çevremin etrafında yanmalar oluyordu ve bir de cildim hassas olduğundan kaşıntı yapıyordu.
Son zamanlarda kullandığım Ben Nye makyaj temizleme mendiline bayıldım.Tamamen kendimiz hazırlıyoruz gibi bişey.Hem tek kullanımlık hemde yanımızda taşıyabileceğimiz pratik bir makyaj temizleme mendili.

En çok hoşuma giden yanlarından biride üzerine bastırıp tabletin  sıvısını emdikten sonra mendile dönüşmesi :)))




Normal makyaj temizleme mendilleri paket içinde ve açık kaldığında kurumasına sinir olanlardanım :)
Ben Nye makyaj temizleme mendilinde böyle bişey yok iyi ki.Ayrıca mendilin dokusu çok yumuşak temizledikten sonra yanma ve kaşıntı yapmıyor.Bi de ben çok rimel kullanırım rimelimi temizleyişide hoşuma gitti.

Makyajımı temizledikten sonra cildimde oluşturduğu yumuşaklıkta artı benim için.Çok zor bir cildim var ne yapacağımı şaşırıyorum.
Antialerjik olması benim için ideal ayrıca çoğu makyaj temizleme mendillerinde ya da ürünlerinde alkol bulunur Ben Nye makyaj temizleme mendillerinde böyle birşey yok.Paraben içermiyor gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
Blogger etkinliğimin sponsorlarından olan Ben Nye 'a tekrar teşekkür ederim bu makyaj temizleme mendiliyle tanıştırdığı için :) En kısa sürede internetten alışveriş yapacağım :))

2 yorum:

fashionsbit dedi ki...

cok pratikmiş! bloğunuza bir cok blogda yer alan buluşma postlariyla ulaştım! cok güzel bir etkinlik duzenlemissiniz. bloğunuzu GFC en takip ettim; ben de bloğuma beklerim ve eger beğenirseniz GFC den geri takiplemenize cok sevinirim.
http://fashionsbit.blogspot.com.tr

Esra Hanedan dedi ki...

Teşekkürler tabiki takibe alırım :)

Yorum Gönder