24 Nisan 2014

Ben Nye Final Seal - Makyaj Sabitleyici

Çalışan bir kadınsan ve yoğun çalışıyorsan kozmetiğin bazı kolaylıklarından faydalanmak zorunda kalıyorsun :))
Hele bide benim gibi kendine tembel işinde pratik biriysen tam aradığın ürünü ben denedim sende dene :)))))
Kendimi reklam şirketinde çalışıyormuş gibi hissettim birden :)
Gün boyu dışarlarda olduğumdan ben makyaj tazelemem,sabahtan makyajı yaparım akşama kadar aynı makyaj durur :)) Tabi akşam saatlerine doğru suratımda bir gram allık kalmaz ruj kalmaz :)

Son zamanlarda Ben Nye makyaj sabitleştiricisini denedim.Aslında blogger etkinliğimde de kullandım ve aşırı memnun kaldım.Niye derseniz etkinlik günü zaten makyaj tazelemeye bile fırsatım olmazdı ve sabahtan yapılan makyajımda yüzümde durması lazımdı :) 
Sprey halinde olması büyük kolaylık genellikle makyaj sabitleştiriciler sprey halinde.Makyaj komple bittikten sonra 30 cm uzaklıktan yüzümüze sıkıyoruz.Hafif ıslanmışlık hissi oluyor.İlk kullandığımda yandık makyaj gitti diye düşündüm ama biraz bekleyince geçti o his ve gün boyu allık,far dahil hepsi yerindeydi.Makyajımı tekrar tazeleme yapmadım.
Şimdi sabahları makyajı yaptığımda direk uyguluyorum ve makyajımda gün boyu düzgün duruyor :))) Sanki yeni yapılmış gibi.Suya dayanıklılığı da cabası başka ne isterim ki :))
Yaz aylarında terlee çok olacak en nefret ettiğim şeylerden biride makyajımın sağa sola bulaşıp terleyipce dağılması sağolsun Final Seal buna da çareyi bulmuş oldu :))
Ayrıca hafif nane kokusu var ve hiç rahatsız edici değil merak etmeyin koku kalıcı değil :)
Önemli olan koku falan filan değil aslında makyajın kalıcılığını sağlaması :)
Ben Nye ürünlerini zaten genel olarak hep beğenmişimdir bu da favorilerim arasına girdi.
Küçük gramajlı olması sizi yanıltmasın uzun süre rahatlıkla kullanabiliyorsunuz ml olarak fazla olanları da mevcut dilerseniz ikisinide alıp dbittikçe sprey şişeye doldurulabilir.Makyajınıza son rötüşü Final Seal ile rahatlıkla yapabilirsiniz :)))

2 yorum:

My Little Mascara dedi ki...

Tamda böyle bir ürüne ihtiyacım var acaba nereden aldın ?

mylittlemascara.blogspot.com.tr

Esra Hanedan dedi ki...

Bağdat caddesindeki mağazasında ve kendi internet sitesinden bulabilirsin canım :)

Yorum Gönder