5 Mart 2014

Tırnak Spa Serisi # 1 - Dayanıklı Tırnaklar

Herkesin zaman zaman tırnakları ile ilgili sorunları olmuştur.Ama ben kendimi bildim bileli tırnaklarımda herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Yani benim tırnaklarım sağlıklı ve dayanıklı tırnaklar kategorisine giriyor.Tabi ki önce kendi tırnaklarımdan başlamalıydım bu seriye :)
Malum işim tırnak,el,ayak bakımı olduğundan ürünleri daha yakından tanıyabiliyorsunuz.
Alessandro ürünlerinin arasında Nail Spadan bahsetmek istiyorum size.Öncelikle adından da anlaşılacağı gibi tırnak spası yapıyorsunuz :)
3 ana gruba ayrılıyor tırnaklar ;
  • Dayanıklı tırnaklar (sarı)
  • İnce ve Yumuşak Tırnaklar (mavi)
  • Kuru ve Kırılgan Tırnaklar  (pembe)
Yazı serimize Dayanıklı tırnaklarla başlayacağım.
Çok nadirdir tırnağında sorun olmayanlar.Kırılır,soyulur,çizgi çizgidir vs...Fakat tırnak ne kadar dayanıklı ve sağlıklı olursa olsun onunda bir bakıma ihtiyacı var.En temel bakımı bir kere esnek olması gerekir.Tırnağın esnekliğini verebilmek için lotus ekstreli ürünlerimizi kullanıyoruz.
Bu tırnak bakım grubumuz ;


  • Asetonsuz oje çıkarıcı ( tırnaklarımıza bakım yaparak ojemizi temizleyebiliyoruz ve e vitamini kan dolaşımını hızlandırıyor )
  • Mango serum ( tırnak eti çatlamalarını,soyulmalarını önleyip tırnağa elastikiyet verir.
  • Coco mango tırnak kremi ( shea butter ve yeşil çayın eşsiz bileşimi desem en iyisi çünkü aynı mango serum gibi tırnağa bakım yapıp tırnak etlerinin çatlamasını engelleyip tırnağa elastikiyet veriyor)
  • Her tırnağın yapısı farklı olduğundan tırnağın yapısına göre törpümüz ayrı olmalı.Törpü giritleri dayanıklı tırnaklarda daha sert olmalı.
  • Oje çıkarıcı kalem olmazsa olmaz.
Bakalım kimler dayanıklı tırnaklara sahip ?
Doğru ürünle doğru bakım yapılırsa tırnaklarımız her zaman bakımlı ve sağlıklı olur.




2 yorum:

Nes K. dedi ki...

Benim tırnaklarım çok kırılgan değil fakat dalga dalga duruyor. Serumu ve tırnak kremini deneyeceğim. :) Bloguma da beklerim http://birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr/

derya deniz dedi ki...

bir an önce pembeyi de anlatmanı bekliyorum...

Yorum Gönder