5 Mart 2014

Sizin Tırnak Tipiniz Hangisi?

Tırnak yapınızı biliyor musunuz ?
Yoksa sizde herkesin kullandığı ürünleri kullanıp,ihtiyacınız olmayan ürünleri kullanarak tırnaklarınıza zarar mı veriyorsunuz?
Tırnak serisine başlamaya karar verdim bugün.Aslında sadece 3 yapıda problemli tırnak mevcut.Bende işim gereği bunları bildiğimden sizlerle paylaşayım dedim.
Ama öncelikle tırnak tipimizi seçmeliyiz.

Şemadan tırnağınızda olan sorunlara bakıp hangi renk daha daha fazlaysa kullanacağınız ürün grubuda ortaya çıkmış oluyor.Ondan sonra yapmanız gereken tırnak yazı serimi takip etmek :)))
Herkesin zaman zaman tırnakları ile ilgili sorunları olmuştur.Ama ben kendimi bildim bileli tırnaklarımda herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Yani benim tırnaklarım sağlıklı ve dayanıklı tırnaklar kategorisine giriyor.Tabi ki önce kendi tırnaklarımdan başlamalıydım bu seriye :)
Malum işim tırnak,el,ayak bakımı olduğundan ürünleri daha yakından tanıyabiliyorum.

Alessandro ürünlerinin arasında Nail Spadan bahsetmek istiyorum size.Öncelikle adından da anlaşılacağı gibi tırnak spası yapıyorsunuz :)
3 ana gruba ayrılıyor tırnaklar ;
  • Dayanıklı tırnaklar (sarı)
  • İnce ve Yumuşak Tırnaklar (mavi)
  • Kuru ve Kırılgan Tırnaklar  (pembe)
Bu serilerin hangisinin hangi tırnağa iyi geldiğini,ne yaptığını öğrenmek için takipte kalın :)

5 yorum:

Belgin Guven dedi ki...

takipteyim merakla:)

Poine Pa dedi ki...

Benim pembe ve mavi eşit çıktı :)) Kısacası kötü durumdalar ve sabırsızlıkla bekliyorum :)

Melis Çakır dedi ki...

gerçekten enteresanmış :) pembe çıktı bakalım neler yapmam gerek, sabırsızlıkla bekliyorum :)

nurgül beyaz dedi ki...

pembe çıktı malesef :) birşeyler öğrenmemiz lazım demekki artık

Minik Kuş Şule dedi ki...

benimki mavi çıktı :( tırnaklarımla başım dertte olmuştur hep zaten :(

Yorum Gönder