25 Mart 2014

Moshos Garden Clay Mask Uyguladım

Bu aralar doğal ürünlere sarmayanımız yoktur bende onlardan biriyim :)
Karma ve alerjik olunca herşeye dikkat etmek zorundayım.Henüz yeni tanıştığım Moshos Garden Clay Mask ' ı haftasonu deneme fırsatım oldu.


Aslında uygulamaya balamadan önce bayağı bir düşündüm.Yani ya cildime bişey yaparsa diye.Çünkü dediğim gibi alerjik bir cilt oluşum ürün denemelerini şüphelenerek yapmama sebep oluyor.Neyse ki korktuğum başıma gelmedi.Bu tabiki Moshos Garden ürünlerinin doğal olmasından kaynaklı gibime geldi.Hem  ilk defa denedim ve çok memnun kaldım.
Denediğim maske lavanta ve ceviz özlü olan maskeydi.Lavanta normalde cildime hafif yanma yapar benim ama bu maskeyle oda olmadı.
 Rengi korkutmasın  :):) Tamamen doğal kilden hazırlandığı için rengi yeşil :)

Avuç içine az bişey maske alıp bir kaç damla su ile karıştırılıp normal maske kıvamına getiriliyor ve cilde uygulanıyor.Daha sonra 10 dk bekletiyoruz ve ılık su yardımı ile temizliyoruz.
Benim temizledikten sonraki cildimde yarattığı doku çok hoşuma gitti.Yumuşacıktı ve herhangi bir yan etkisi de olmadı.
Teşekkürler Moshos Garden bu doğal ürünlerle beni tanıştırdığın için :)))))))

2 yorum:

yabanmersini dedi ki...

Sanırım içerisinde shea yağı oldugu için , maskeden sonra krem bile sürmeye gerek kalmıyor. Çok ipeksi bir cilt bırakıyor ardında :)

biricit conus dedi ki...

gulegule kullan canım:)

Yorum Gönder