2 Mart 2014

Marrakesh Argan Oil

Saçlarım saçlarım saçlarım :)))
Her ne kadar boncuk kaynak olsa da yine de bakıma muhtaç :)
Bugün Marrakesh Argan Yağını denemek istedim saçlarıma.Kendi saçımda ince telli..İnternetten okuduğum kadarıyla da saç bakım yağlarında Marrakesh'ten çok bahsediliyordu.Meğer evde de varmış bir tane :))
Dururmuyum hiç duştan sonra denedim Marrakesh argan yağını :)

Bende bıraktığı etkilerden memnun kaldım desem :)
Öncelikle normal saç bakım yağları gibi değil.
Saçta ağırlık hissi vermedi.
Sadece bir kaç damlayla saçlarıma sürmem yeterli oldu.
Saçımı tararken zorlanmadım tarağımdan öylece aktı saçlarım :)
Saçlarıma fön çekerken çok rahat çekebildim :)
Birde kokusu acayip mest etti beni.Hmmm gayet başarılı bir kokusu var :)
Şişesinin kullanım kolaylığı da cabası.
Açıkçası öyle yağdır baldır çok fazla kullanmam ben saçıma ama Marrakesh bundan sonra bir numaralı ürünlerimden biri olacağa benziyor :)
Devamlı kullanımda neler olacak göreceğiz.
Malum bir argandır piyasada gidiyor.Ne çıksa içinde argan oluyor.Ama Marrakesh ürünlerini ineleyip yorumlarını okuduğumda güven verdi diyebilirim.
Şimdilik gönül rahatlığyla öneriyorum.

2 yorum:

Mor Hastası dedi ki...

Saçlarım beni için çok önemli ve en çok denemek istediğim argan yağı marrakesh tir güle güle kullan :))

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Bu markayı hiç denemedim canım ama bende saçıma argan yağı kullanıyorum . Gerçekten memnun kalıyorum. Saçım yumuşacık oluyor ve daha sağlıklı gözüküyor. Saçlarımız bizim için çok önemli canım , değil mi?

Yorum Gönder