24 Mart 2014

Giordani Gold Voluptuous Lipstick Denemesi

Işıltılı rujları pek sevmem ama bunu sevdim desem ne dersiniz ?

Aslında kırmızı,bordo ve koyu renk rujlardan vazgeçmiyorum çoğu zaman.Bilmiyorum hoşuma gidiyor o tonlar ama Yeni bir rujuda denemeden yapamıyorum.


Giordani Gold Voluptuous Lipstick,Coral Shell isimli bu ruja bayıldım.Özellikle nemlendirme açısından da bir numara diyebilirim.Hafif bir makyaj tercih edip doğal ışıltıda dudaklarım olsun derseniz tamda aradığınız renk ve kaliteli bir ürün.Kolay kolay renklerimi değitirmem ama geçen hafta hergün bunu kullandım.İlk kez böyle bir ruj kullandım çok hoşuma gitti.Ayrıca ışıltılı olmasına rağmen kalıcılığıda hoşuma gittim.Çünkü çok fazla gün içerisinde ruj tazelemiyorum.Koyu renkler kullandığım iin beni gün boyu idare ediyordu.Coral shellde aynı şeyi yapınca çantamda yerini aldı.
imdilik favorilerimin arasında bakalım ne olacak :))))
Satın almak isterseniz Oriflame kataloğuna göz atabilirsiniz arkadaşlar :)

2 yorum:

Hayatım Kitap dedi ki...

çok beğendiğim bir üründür.rengide harika

Tugba Erken dedi ki...

benimde severek kullandığım bir seri bu :) nemlendirmesi gayet güzel

Yorum Gönder