31 Mart 2014

Etkinliğime Son 2 Hafta

12 nisan cumatesi günü sevdiğim bloggerlar ile etkinliğim var millet.
Henüz 1 sene olmadı blog yazmaya başlayalı ama kendi çapımda bir etkinlik düzenlemeye karar vermiştim ve hazırlıklarım tam gaz devam.
Güzel bir kahvaltı organizasyonu olacak.25 blogger arkadaşımla beraber günümüzü gün edeceğiz :)
Aslında duyurmak istememiştim buradan ama dayanamadım çok kısa bir süre kaldığı için artık duyurayım dedim :)))
Düzenlediğim ilk blogger etkinliğim olacak.Hep misafir olarak gittiğim blogger etkinliklerinde şimdi ev sahibi kendim olacağım :)
Yavaş yavaş heyecan sarmaya başladı.Bakalım belki bundanda temizce çıkarız.
Etkinliğimde olacak olan blogger arkadaşlarımada tabiki hediyelerim olacak zaten onları ayarlıyorum bu ara.Sağolsunlar yalnız bırakmadı firmalar ve etkinliğime destek oldular.Onlara ayrıca etkinlik sonrasında teşekkürlerimi sunacağım :))))
Hadi bakalım gelsin artık cumartesi :))))

6 yorum:

ESRA ERSAL dedi ki...

Şimdiden iyi eğlenceler

emir kokusu dedi ki...

çok istiyiyorum bu tür etkinliklere katılmayı ama malesef bulunduğum şehirde pek blogger yok :( yada var ben bilmiyorum :)

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Evet bence de bir an önce gelsin, çünkü deli gibi eğlenmeye ihtiyacım var :)

Selen Topal dedi ki...

Canimmm eminim harika olacak. Ben de sabirsizlikla bekliyorum. Bir an once gelsin 12 nisan ;)

biricit conus dedi ki...

cok guzel olacak canım insallah :)

Şeyma B. Kaptan dedi ki...

Ahh ne güzel düşünmüşsün. Hepinize iyi eğlenceler o halde katılımcıların etkinlik yazılarını da sabırsızlıkla bekliyorum :))

Yorum Gönder