22 Mart 2014

Çekiliş Yeniden (son çekilişim)

Artık çekiliş yapmama kararı aldım arkadaşlar. Çünkü çekilişe katılım sağlanıyor daha sonra ne mail adreslerinden ne de profillerden kazanana ulaşılamıyor,ulaşılamadığı gibi çekilişe katılan kişilerde takip etmiyor sonuçları. Bu benim için çok can sıkıcı bu şekilde olduğundan dolayı bir daha çekiliş yapmayacağım. Yaparsamda sadece blogları olan arkadaşlar için yapacağım.
Hem çekiliş yapıyorum hemde kazanana mail atıp bilgi istiyorum ve hiç bir şekilde iletişim kuramıyorum. Kendi kendini rezil rüsva etmek gibi bişey.
Son mart ayı çekilişimin kazanananı açıklamıştım ama 4 gün olmasına rağmen iletişime geçmedi kişi bu yüzden çekilişi tekrardan yapıyorum.
Listemiz yine aynı ;

Ve sonuç tekrardan ;

Sevgili Bakımlı Anne,
Çekilişi 2. kez sonuçlandırdım ve kazanan sen oldun.
esrahanedan@gmail.com mail adresime iletişim bilgilerini gönderirsen hediyelerini en kısa zamanda kargolayacağım :)

1 yorum:

bakımlı anne dedi ki...

Güzel hediyeler için çok teşekkürler.Bilgilerimi gönderiyorum.

Yorum Gönder