11 Mart 2014

Biricit ile Kadınlar Günü Sponsorlarımız

9 mart pazar günü Biricit ile kadınlar günümüzü kutladığımızı daha önce burada bahsetmiştim.Özellikle mekanımızın güzelliğini ve katılan blogger arkadaşlarımızı anlatmıştım şimdi de sıra geldi etkinlik sponsorlarımıza :)
Öncelikle tüm sponsorlarımıza teşekkür ederim.Daha sonra tek tek olarak denedikten sonra bahsedeceğim ama şimdi sadece teşekkür edeceğim :))
Fresh'n  Soft yine güzel bir paket hazırlamış bizlere 

Kim muffin sevmez ? Farina Bella ilk kez deneyeceklerimden özellikle haftaiçi arabada beslendiğimden kurtarıcı olacaklar.

Daha öncesinden yine denemediğim bir cilt bakım ürünü daha Purnem.Şimdilik çok güven verdi desem :))) Mutlaka denemem gerekenlerden biri daha :))
Purneva dan gelen sabun çok hoş ve dekor için kullanacağım kıyamam kullanmaya :)) Ayrıca saç rengiminde koyu olmasından dolayı ilk boyada saç boyasını kullanacağım :)

Selin ürünlerini zaten seviyordum ve ışıltılı kremini özellikle yazın denemeyi planlıyorum.
Essense parfümünde kokusu hoşuma gitti ve direk arabada yerini aldı :)
Dikiş butiğimde bizlere çok güzel bir uyku gözlüğü göndermiş renk olarak mor çantayı seçmiş olması hoşuma gitti :))
Cyrene,yüz temizleme solüsyonuyla aramızdaydı.Denediğim diğer ürünlerim bitsin bide Cyrene deneyeceğim :)
Revlon göz farı ve dudak balmıda bir harika özellikle dudak balmına bayıldım.

Mymiscake çok güzel kurabiyeler göndermiş.Ben zaten bu tarz kurabiyeleride pek bir severim :))

Axesayra 'dan bu güzel küpelerde geldi :)

 Bir çikolata kadar zevkli olur ve lezzetli olur.Burcumu ve beni öyle güzel anlatmışlarki okuduğumda bu beni anlatıyor tepkisi verdim ister istemez :)
Teşekkürler Chocchic ..

 Mekanımız olan İstasyon cafe'de unutmamış bizi.Bu kitap ayracına bayıldım.Ayrıca diğer tasarımlarıda görmek için İstasyon Cafe'ye bir uğrayın derim.

Bu paketin içinde çeşit çeşit gül fidanları var.Bizim evde yarı bir bahçıvan var zaten ve en çok o sevindi baharda Gül marketinden gelen bu fidanları gördüğünüzde şaşıracaksınız :)

Doğal ne varsa burda.Finsera dalından domates,limon ve portakal göndermiş.


Oriflame ürünlerini daha öncede denemiştim.Far seti renkleri tam baharlık bu bahar favorilerimden biri olacak.


Mobil perde banyo tuzuyla aramızda ilk haftasonunda deneyeceğim :)))

Tuğba Kuruyemiş,sağolsun bizlere kendi ürünlerinden ikramlarda bulunmuş.Evdekiler özellikle narlı fıstıklı lokuma bayıldı :)

Bulgarin Rose Duş jeli sadece eczanelerde bulabileceğimiz bir duş jeli ve şuan kullandıklarım bitsin ilk kullanacaklarımdan biri daha :))

Jane Asley 'de yalnız bırakmadı bizi özellikle farın rengine bittim :))


Raen ürünlerini hep sevmişimdir.Özellikle Gül toniğini deneyip paylaşacağım  :)


Moshos ürünlerini daha önce deneyenler bilir konsantre ürünlerdir.Bunlarıda denediğimde mutlaka sizinle paylaşacağım.

Benim gibi kitapsevere bu yapılır mı hiç ? :) Mutlaka en kısa sürede okuyup paylaşacağım.Trend yayınevinin kitaplarından biri bu arada Trend Yayıneviylede tanışmış oldum :))

Dr.Metin ürünlerini ilk kez deneyeceğim bakalım nasıllar :)))

Etkinliğimizde bizlerle olan tüm firmalara teşekkür ederim ayrıca Biricit'ede tekrar teşekkürler.Çok güzel bir gündü bir sonraki etkinliklerde görüşmek üzere.

1 yorum:

biricit conus dedi ki...

ben cok tesekkur ederim tatlım ayağına sağlık geldiğin icin en kısa zamanda görüşmek üzere öpüyorum iyi günlerde kullan, afiyet seker olsun:)

Yorum Gönder