9 Mart 2014

Biricit ile Kadınlar Günü Etkinliği

Pazar pazar düştüm yollara sevgili Biricitin kadınlar günü etkinliğine gitmek için.Sabah 6.30 'da başladı herşey.
Biricite gidip önce etkinlikte verilecek olan hediyelerimizi doldurduk arabaya sonra da düştük ikimiz yollara.Havada öyle soğuktu ki anlatamam.Sanki İstanbul'a buz kütlesi düşmüş gibi.Bir türlüde ısınamadım feleğim şaşmış gibiydim.Neyse ki mekanımıza ulaştık Bakırköy'de Capacity karşısındaki yoldan girildiğinde sağa kalan İstasyon Cafe'ydi etkinlik yerimiz :)  (yön tarifimde hiç yoktur)

O kadar gezer tozarım o Bakırköy'de nasıl görmemişim bu cafeyi anlam vermedim.
Bir kere mekan sahipleri çok sevimli ve sempatik insanlar.Bizlere hem yardım ettiler hemde etkinlik boyunca sürekli yer içermiyiz diye sordular.Mekanın içi de bir o kadar da güzel.Bakalım beğenecek misiniz ?


Normalde kullanılıyormuş merak etmeyin :)




Bizim için hazırlanmış şık ve sade masamız :)


Sakin ve tam aslında gündüzleri gidilip kitap okunacak bir yer.Ayrıca karaoke severler için vazgeçilmez olabilecek mekanlardan biri.Bir sonraki gidişim sanırım karaoke için olacak :))))
Hem önceden tanıştığım hem yeni tanıştığım blog arkadaşlarımızla beraberdik.Özellikle Sendeincel blog yazarı Sevinç'i sanırım özlemişim ne bileyim böyle içim kaynadı onu görünce.Reçelim,harika yeşil bir elbiseyle bizlerleydi.Onunda gülüşüne hastayım ışık saçıyor.Hemde zayıflamış,sigarayı bırakmış tamemen sağlıklı bir yaşama adım atmış :)


Yıldızlımakyaj'la ilk kez tanıştım.Ben onu da çok sevdim O da kıpır kıpır eğlenceli.İrem 'siz  (audreyinşekerleri) olmaz tabiki :)
Kırmızı lale ile çok sohbet edemedik ama daha kimseler gelmeden bizi kafede gittiğimizde bekliyordu tanıdık biri çıkması iyi oluyor :)
Asıl Makyajlı kareler güne damga vurdu desem.Minicik Görkem aramızdaydı.Küçücük aynı annesi uykusu geldiği için biraz mızmızlandı ama hemende uyudu.Gülücükler hiç eksik olmasın minik Görkem'den.


Eh gelelim ikramlarımıza.Kahveyle açılış yaptık.Nescafe sunumu hoşuma gitti yada ben acıkmıştım :))))

Yemeğimizin adını dahi gerçekten bilmiyorum.Ama tadına bayıldım.Özellikle etimizde kullanılan sosa :)

Ardından gelen hafif tatlımızda bayağı iyi geldi hafif olması sevdirdi bana kendini :).Şöyleki bu hafta içi sanırım bişey yememem gerek çünkü haftasonu istikakımı doldurdum gibi.

Sevgili Biricit'e teşekkür ederim yine bizi bir araya getirdiği için.Her yıl  kadınlar günümüz böylemi olsa acaba :)))))


İstasyon Cafe'ye de ayrıca teşekkür ederim.
Kızlar hepinize çok teşekkürler benim için güzel ve hoş bir gündü umarım hep böyle kalırız :)))
Etkinlik sponsorlarımızı farklı yazılarda bulacaksınız merak etmeyin :))))

8 yorum:

sendeincel dedi ki...

woowwww hızına hayran kaldım resmen :) Seni görmek benim içinde çok hoştu ama bir daha erken ayrılma :) öpüyorum

Esra Hanedan dedi ki...

ah ah o açılış olmayaydı ayrılırmıydım :)))))))))

audrey dedi ki...

Çok hızlısın Esracım tanıştığıma çok sevindim sevgiler :))

biricit conus dedi ki...

tesekkurler tatlım bu ne hızdır böyle :) yine gorusmek uzere canım seneye belki de kimbilir böyle güzel bir bulusma olur :) öpüyorum sevgiler :)

makyajlı kareler dedi ki...

Uyyyy kuzum seni görmek çok güzeldi kocaman öpüyorum:))

Mor Hastası dedi ki...

Gerçekten çok hızlısın ben sızdım hemen :))
Tanıştığıma sevindim
Sevgiler

REÇELİM dedi ki...

Seni tekrar gordugume cok sevindim esracimm ve yeni insanlar tanidigim icin mutluyum:)) kocaman sevgiler...

Bademle Buduk dedi ki...

hepiniz de çok güzel gözüküyorsunuz, sevgiler

Yorum Gönder