31 Mart 2014

Etkinliğime Son 2 Hafta

12 nisan cumatesi günü sevdiğim bloggerlar ile etkinliğim var millet.
Henüz 1 sene olmadı blog yazmaya başlayalı ama kendi çapımda bir etkinlik düzenlemeye karar vermiştim ve hazırlıklarım tam gaz devam.
Güzel bir kahvaltı organizasyonu olacak.25 blogger arkadaşımla beraber günümüzü gün edeceğiz :)
Aslında duyurmak istememiştim buradan ama dayanamadım çok kısa bir süre kaldığı için artık duyurayım dedim :)))
Düzenlediğim ilk blogger etkinliğim olacak.Hep misafir olarak gittiğim blogger etkinliklerinde şimdi ev sahibi kendim olacağım :)
Yavaş yavaş heyecan sarmaya başladı.Bakalım belki bundanda temizce çıkarız.
Etkinliğimde olacak olan blogger arkadaşlarımada tabiki hediyelerim olacak zaten onları ayarlıyorum bu ara.Sağolsunlar yalnız bırakmadı firmalar ve etkinliğime destek oldular.Onlara ayrıca etkinlik sonrasında teşekkürlerimi sunacağım :))))
Hadi bakalım gelsin artık cumartesi :))))

25 Mart 2014

Moshos Garden Clay Mask Uyguladım

Bu aralar doğal ürünlere sarmayanımız yoktur bende onlardan biriyim :)
Karma ve alerjik olunca herşeye dikkat etmek zorundayım.Henüz yeni tanıştığım Moshos Garden Clay Mask ' ı haftasonu deneme fırsatım oldu.

Bu Haberi Okumadan Sigorta Yaptırmayın!


Bir süredir iletişim çalışmaları çok dikkatimi çeken bir sigorta firmasından bahsetmek istiyorum bugün. Sigortanın kolay hali sloganıyla piyasaya çok hızlı bir giriş yapan Generali Sigorta’nın özellikle Zorunlu Trafik Sigortası’nda ve kasko poliçelerinde %70’e varan indirimleri ilgimi çekti. Blogda yazmak üzere biraz inceledim ve sadece kampanya olarak değil, tüm hizmetlerinin gayet memmuniyet verici olduğunu gördüm.
Bu arada piyasaya hızlı giriş dedim ama Generali 1831 yılında İtalya’da kurulmuş ve aslında 150 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteriyormuş. Adını elbette duymuştum ama ancak bugün yazabiliyorum.
Zorunlu Trafik Sigortası’nda %70’e varan indirimleri dışında Prestijli Kasko’larını da çok beğendim. Sigorta sektöründe bir ilk olarak, herhangi bir kaza anında sunduğu yol yardım hizmeti ile lastiğiniz patladığında ücretsiz lastik değişimi veya aracınızın yakıtı bittiğinde   Yapılan kaza sonrası acil bir noktaya yetişmeniz gerektiğinde yol yardım hizmetleri ile taksi ücretinizi dahi karşılıyorlar. Aracınız tamir edilirken 5 gün süreyle, size özel bir araç bile veriyorlar. Bence bu özel danışmanlık ve 7/24 destek hizmetleri şehir hayatının olası zorluklarını da hafifletiyor.
Bir de Mini Kasko ve Mini Kasko Ekstra ürünleri var. Mini Kasko, 1 çarpışma hasarını 2 bin TL’ye kadar kapsayan düşük fiyat kategorisindeki bir ürünmüş. Daha yüksek bir sigorta teminatı tercih edenler için bu tutar, Mini Kasko Ekstra ürünü ile 2 çarpışma hasarı ve toplamda 50 bin TL’ye kadar çıkabiliyormuş. Tüm bu hizmetler için ayrı ayrı teklif alıp, satınalım yapabiliyor olmak ise harika. Mini Kasko ve Mini Kasko Ekstra ürünlerinin fiyatları sabit. Zorunlu Trafik Sigortası içinse teklifler size ve arabanıza özel yapıldığı için indirimler kişiden kişiye farklılık gösteriyor. Bu yüzden teklif alırken yaşınız, arabanızın yakıt türü gibi etmenler de önemli oluyor. Siz artık sitesinden aracınıza en uygun sigortayı detaylarıyla incelersiniz.

Generalinin 7/24 Özel Sigorta Danışmanlığı hattı 0850 555 55 55’ten veya generali.com.tr den 1 dakikada teklif alabilirsiniz. Bu arada Generali Sigorta müşterisi olmasanız dahi bir kez teklif alırsanız size kişisel sigorta danışmanı atıyorlar. Bilgi alan kişi her aradığında, karşısında aynı danışmanı buluyor. Böylece müşteriler sorunlarını her defasında baştan anlatmak zorunda kalmıyor ve telefonda uzun uzun beklemeden işlerini kolayca halledebiliyor.
Eh daha ne olsun:)
1 dakikada teklif alıp indirim kazanmak isterseniz, 31 Mart’a kadar generali.com.tr yi ziyaret edin derim.
1 Dakikada Teklif Almak için Tıklayın.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

24 Mart 2014

Giordani Gold Voluptuous Lipstick Denemesi

Işıltılı rujları pek sevmem ama bunu sevdim desem ne dersiniz ?

Aslında kırmızı,bordo ve koyu renk rujlardan vazgeçmiyorum çoğu zaman.Bilmiyorum hoşuma gidiyor o tonlar ama Yeni bir rujuda denemeden yapamıyorum.

23 Mart 2014

Helal Alışveriş Adresiniz www.helalsitesi.com


Türkiye’nin İLK HELAL SERTİFİKALI ve ALKOLSÜZ ürünlerini bulabileceğiniz özel alışveriş sitesi www.helalsitesi.com ile Helal, Sağlıklı ve Temiz ürünleri size ulaştırmak düşüncesiyle Organik, Doğal ve Bitkisel ürünlerin satışı yapılmaktadır. Ürünlerimizin içeriğinde Alkol ve Hayvansal Katkı maddesi, Jelâtin, SLS, SLES, Sentetik Ekstrakt, Paraben, Silikon, Renklendirici, Sodyum Fluorid gibi insanlarda kanser ve hastalık oluşturan hiçbir zararlı kimyasallar bulunmamaktadır. Ürünlerimiz hem dini açıdan hem de sağlık açısından öneme haiz ürünlerdir. 

Sitemizde beğeninize sunulan tüm ürünler uzman endüstri, kimya ve gıda mühendisi kadromuz tarafından kontrol edilmekte, içerik açısından sağlığınıza zarar verecek bileşen içeren ürünler kesinlikle satılmamaktadır. Beğeninize sunduğumuz ürünlerin hiçbiri içerik araştırılması yapılmadan sitemizde yerini almamaktadır.

Ayrıca sitemizde satılan ürünlerin helal sertifikalı ve/veya helal içerikli ürünler olmasına çok önem verilmekte, helallik mevzusunda uluslararası akrediteye sahip firmaların ürünleri seçilmektedir. Sitemizde satılan ürünlerin çok büyük bir bölümü, Türkiye'de şu an itibariyle helal sertifikalandırma konusunda en yetkin birim olan GİMDES sertifikalı ürünler oluşturmaktadır.



Türkiye'nin ilk olma özelliği taşıyan Helalsitesi.com'a www.helalsitesi.com adresimizden ve 0212 528 5 528 numaralı dahili hatlardan ulaşabilirsiniz.

22 Mart 2014

Farina Bella Tuzlu Muffin

Kim sevmez ki muffin ? :)
Evde yapılışı kolay herşeyi seven bir tipin ama bu sefer kardeşim yaptı muffinları :))
Bide abladanda alıştı artık herşeyin fotosunu çekmeye başladı :)))
Biricit ile kadınlar günündeki hediyelerimizden biriydi Farina Bella.
Haftaiçi ben ev işlerine odaklanan biri değilim dolayısıyla da bu işler evde kalanlara kalıyor :)
Kardeşim hafta için Farina Bella tuzlu muffin yapmış.Aynı tarifindeki gibi :)

  Zaten harcı kendinden sadece yumurta,su,ve yağ eklemememiz gerekiyor.Muffin kaplarıda paketin içinden çıkıyor.


Bütün malzemeler bir kaba koyulup karıştırılıyor
 

200 derece önceden ısıtılmış fırında pişmeye atılıyor ve sonuç :)))
 
Lezzeti güzeldi dileyen içine peynir filanda koyabilir bence.Eh biz denedik sizde bir ara Farina Bella muffinlarını deneyebilirsiniz :))))

Çekiliş Yeniden (son çekilişim)

Artık çekiliş yapmama kararı aldım arkadaşlar. Çünkü çekilişe katılım sağlanıyor daha sonra ne mail adreslerinden ne de profillerden kazanana ulaşılamıyor,ulaşılamadığı gibi çekilişe katılan kişilerde takip etmiyor sonuçları. Bu benim için çok can sıkıcı bu şekilde olduğundan dolayı bir daha çekiliş yapmayacağım. Yaparsamda sadece blogları olan arkadaşlar için yapacağım.
Hem çekiliş yapıyorum hemde kazanana mail atıp bilgi istiyorum ve hiç bir şekilde iletişim kuramıyorum. Kendi kendini rezil rüsva etmek gibi bişey.
Son mart ayı çekilişimin kazanananı açıklamıştım ama 4 gün olmasına rağmen iletişime geçmedi kişi bu yüzden çekilişi tekrardan yapıyorum.
Listemiz yine aynı ;

Ve sonuç tekrardan ;

Sevgili Bakımlı Anne,
Çekilişi 2. kez sonuçlandırdım ve kazanan sen oldun.
esrahanedan@gmail.com mail adresime iletişim bilgilerini gönderirsen hediyelerini en kısa zamanda kargolayacağım :)

18 Mart 2014

Çekiliş Sonucu

Merhaba herkese kusura bakmayın bir sonuçlandıramadım bu çekilişi neyse ki hallettim yeteri kadar beklediniz zaten hiç beklemeden sonuca bakalım :)))
Listemiz aşağıda ;

17 Mart 2014

Çekiliş Sonucu Yarın Sabah

Merhabalar herkese ;
Bu hafta çoğundum arkadaşlar buralarda değildim çekiliş tarihimiz bitti yarın sabah kazananı açıklayacağım bir haber vereyim dedim.
Fuar nedeniyle buralarda olamadım kusura bakmayın artık :)))

11 Mart 2014

Biricit ile Kadınlar Günü Sponsorlarımız

9 mart pazar günü Biricit ile kadınlar günümüzü kutladığımızı daha önce burada bahsetmiştim.Özellikle mekanımızın güzelliğini ve katılan blogger arkadaşlarımızı anlatmıştım şimdi de sıra geldi etkinlik sponsorlarımıza :)
Öncelikle tüm sponsorlarımıza teşekkür ederim.Daha sonra tek tek olarak denedikten sonra bahsedeceğim ama şimdi sadece teşekkür edeceğim :))
Fresh'n  Soft yine güzel bir paket hazırlamış bizlere 

Kim muffin sevmez ? Farina Bella ilk kez deneyeceklerimden özellikle haftaiçi arabada beslendiğimden kurtarıcı olacaklar.

Daha öncesinden yine denemediğim bir cilt bakım ürünü daha Purnem.Şimdilik çok güven verdi desem :))) Mutlaka denemem gerekenlerden biri daha :))
Purneva dan gelen sabun çok hoş ve dekor için kullanacağım kıyamam kullanmaya :)) Ayrıca saç rengiminde koyu olmasından dolayı ilk boyada saç boyasını kullanacağım :)

Selin ürünlerini zaten seviyordum ve ışıltılı kremini özellikle yazın denemeyi planlıyorum.
Essense parfümünde kokusu hoşuma gitti ve direk arabada yerini aldı :)
Dikiş butiğimde bizlere çok güzel bir uyku gözlüğü göndermiş renk olarak mor çantayı seçmiş olması hoşuma gitti :))
Cyrene,yüz temizleme solüsyonuyla aramızdaydı.Denediğim diğer ürünlerim bitsin bide Cyrene deneyeceğim :)
Revlon göz farı ve dudak balmıda bir harika özellikle dudak balmına bayıldım.

Mymiscake çok güzel kurabiyeler göndermiş.Ben zaten bu tarz kurabiyeleride pek bir severim :))

Axesayra 'dan bu güzel küpelerde geldi :)

 Bir çikolata kadar zevkli olur ve lezzetli olur.Burcumu ve beni öyle güzel anlatmışlarki okuduğumda bu beni anlatıyor tepkisi verdim ister istemez :)
Teşekkürler Chocchic ..

 Mekanımız olan İstasyon cafe'de unutmamış bizi.Bu kitap ayracına bayıldım.Ayrıca diğer tasarımlarıda görmek için İstasyon Cafe'ye bir uğrayın derim.

Bu paketin içinde çeşit çeşit gül fidanları var.Bizim evde yarı bir bahçıvan var zaten ve en çok o sevindi baharda Gül marketinden gelen bu fidanları gördüğünüzde şaşıracaksınız :)

Doğal ne varsa burda.Finsera dalından domates,limon ve portakal göndermiş.


Oriflame ürünlerini daha öncede denemiştim.Far seti renkleri tam baharlık bu bahar favorilerimden biri olacak.


Mobil perde banyo tuzuyla aramızda ilk haftasonunda deneyeceğim :)))

Tuğba Kuruyemiş,sağolsun bizlere kendi ürünlerinden ikramlarda bulunmuş.Evdekiler özellikle narlı fıstıklı lokuma bayıldı :)

Bulgarin Rose Duş jeli sadece eczanelerde bulabileceğimiz bir duş jeli ve şuan kullandıklarım bitsin ilk kullanacaklarımdan biri daha :))

Jane Asley 'de yalnız bırakmadı bizi özellikle farın rengine bittim :))


Raen ürünlerini hep sevmişimdir.Özellikle Gül toniğini deneyip paylaşacağım  :)


Moshos ürünlerini daha önce deneyenler bilir konsantre ürünlerdir.Bunlarıda denediğimde mutlaka sizinle paylaşacağım.

Benim gibi kitapsevere bu yapılır mı hiç ? :) Mutlaka en kısa sürede okuyup paylaşacağım.Trend yayınevinin kitaplarından biri bu arada Trend Yayıneviylede tanışmış oldum :))

Dr.Metin ürünlerini ilk kez deneyeceğim bakalım nasıllar :)))

Etkinliğimizde bizlerle olan tüm firmalara teşekkür ederim ayrıca Biricit'ede tekrar teşekkürler.Çok güzel bir gündü bir sonraki etkinliklerde görüşmek üzere.

9 Mart 2014

Biricit ile Kadınlar Günü Etkinliği

Pazar pazar düştüm yollara sevgili Biricitin kadınlar günü etkinliğine gitmek için.Sabah 6.30 'da başladı herşey.
Biricite gidip önce etkinlikte verilecek olan hediyelerimizi doldurduk arabaya sonra da düştük ikimiz yollara.Havada öyle soğuktu ki anlatamam.Sanki İstanbul'a buz kütlesi düşmüş gibi.Bir türlüde ısınamadım feleğim şaşmış gibiydim.Neyse ki mekanımıza ulaştık Bakırköy'de Capacity karşısındaki yoldan girildiğinde sağa kalan İstasyon Cafe'ydi etkinlik yerimiz :)  (yön tarifimde hiç yoktur)

8 Mart 2014

Tırnak Spa Serisi # 3 - İnce ve Yumuşak Tırnaklar

Eveeet son tırnak tipimize de geldik.Genel olarak aslında bu mevsimde hepimiz yumuşak,ince,soyulan tınaklardan muzdarip olabiliyoruz.
Tırnak bir kadın için gerçekten önemli.Kimse istemez yenmiş,biçimsiz,her biri ayrı boyda olan tırnakları.
Sizin tınak tipiniz eğer mavi renk çoğunluk olarak çıktıysa hemen geçelim kullanılacak olan ürünlerimize ;

6 Mart 2014

Tırnak Spa Serisi # 2 - Kuru ve Kırılgan Tırnaklar

Merhabalar :)
Biliyorsunuz ki bir tırnak bakım serisine başlamıştık sırada kuru ve kırılgan tırnkların bakımı var.
Kuru tırnakların neme ihtiyacı vardır ve sürekli kırılmaya maruz kalır hatta uzayamaz bile bu yüzden her üründe kullanılmaz açıkçası her tırnağa.
Kuru ve kırılgan tırnaklarımıza biotin desteği yapmamız gerekiyor.
Alessandro Nail spa serisi olan Kuru ve kırılgan tırnaklara bakımı rahatlıkla yapabiliyoruz.
Daha önce burada tırnak tipinizi seçtiyseniz ve pembe renkli kısım seçimlerinizde fazlaysa kullanacağınız ürünler neler bakalım ;

Şemsiye Denilince Akla Özcan Şemsiye Gelmeli


Yağmur şemsiyesigüneş şemsiyesicafe şemsiyesiplaj şemsiyesirestoran şemsiyesi, ahşap şemsiye,promosyon şemsiye ve özel üretim şemsiye dediğiniz de akla gelen ilk firma olan Özcan Şemsiye 1972 yılında faaliyet göstermeye başlamıştır. Çeşitli ebat ve ölçülerde ürün üretmekte olup, ürün yelpazesini yurtiçi pazarı yanı sıra birçok Avrupa ülkesine ihracat yapan modern bir kuruluştur.



Günümüzdeki en iyi teknolojiye sahip makine parkuru ve konusunda uzman kadrosuyla, dünya standartlarında yağmur, plaj, cafe, restoran ve çeşitli kullanım amaçları için güneş şemsiyeleri üreten ÖZCAN ŞEMSİYE, sektöründe en çok şemsiye çeşitliliği sunan firmadır.

ÖZCAN ŞEMSİYE, ARGE çalışmaları ile dünyadaki yeniliklerin ve gelişmelerin takipçisi olmakla beraber devamlı geliştirmiş olduğu projeleri ve yatırımlarıyla asla kalitesinden ödün vermeden geniş müşteri portföyüne farklı seçenekler sunmaktadır.

Özcan Şemsiye'nin tüm ürün portfoyünü incelemek için tıklayınız.

Tüm Sosyal Medya Hesaplarımız ;

Facebook : https://www.facebook.com/pages/%C3%96zcan-%C5%9Eemsiye/375140345955237



Twitter : https://twitter.com/ozcansemsiye



Google+ : https://plus.google.com/+Ozcansemsiye/about



Instagram : http://instagram.com/ozcan_semsiye

5 Mart 2014

Tırnak Spa Serisi # 1 - Dayanıklı Tırnaklar

Herkesin zaman zaman tırnakları ile ilgili sorunları olmuştur.Ama ben kendimi bildim bileli tırnaklarımda herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Yani benim tırnaklarım sağlıklı ve dayanıklı tırnaklar kategorisine giriyor.Tabi ki önce kendi tırnaklarımdan başlamalıydım bu seriye :)
Malum işim tırnak,el,ayak bakımı olduğundan ürünleri daha yakından tanıyabiliyorsunuz.
Alessandro ürünlerinin arasında Nail Spadan bahsetmek istiyorum size.Öncelikle adından da anlaşılacağı gibi tırnak spası yapıyorsunuz :)
3 ana gruba ayrılıyor tırnaklar ;
  • Dayanıklı tırnaklar (sarı)
  • İnce ve Yumuşak Tırnaklar (mavi)
  • Kuru ve Kırılgan Tırnaklar  (pembe)
Yazı serimize Dayanıklı tırnaklarla başlayacağım.
Çok nadirdir tırnağında sorun olmayanlar.Kırılır,soyulur,çizgi çizgidir vs...Fakat tırnak ne kadar dayanıklı ve sağlıklı olursa olsun onunda bir bakıma ihtiyacı var.En temel bakımı bir kere esnek olması gerekir.Tırnağın esnekliğini verebilmek için lotus ekstreli ürünlerimizi kullanıyoruz.
Bu tırnak bakım grubumuz ;


  • Asetonsuz oje çıkarıcı ( tırnaklarımıza bakım yaparak ojemizi temizleyebiliyoruz ve e vitamini kan dolaşımını hızlandırıyor )
  • Mango serum ( tırnak eti çatlamalarını,soyulmalarını önleyip tırnağa elastikiyet verir.
  • Coco mango tırnak kremi ( shea butter ve yeşil çayın eşsiz bileşimi desem en iyisi çünkü aynı mango serum gibi tırnağa bakım yapıp tırnak etlerinin çatlamasını engelleyip tırnağa elastikiyet veriyor)
  • Her tırnağın yapısı farklı olduğundan tırnağın yapısına göre törpümüz ayrı olmalı.Törpü giritleri dayanıklı tırnaklarda daha sert olmalı.
  • Oje çıkarıcı kalem olmazsa olmaz.
Bakalım kimler dayanıklı tırnaklara sahip ?
Doğru ürünle doğru bakım yapılırsa tırnaklarımız her zaman bakımlı ve sağlıklı olur.




Sizin Tırnak Tipiniz Hangisi?

Tırnak yapınızı biliyor musunuz ?
Yoksa sizde herkesin kullandığı ürünleri kullanıp,ihtiyacınız olmayan ürünleri kullanarak tırnaklarınıza zarar mı veriyorsunuz?
Tırnak serisine başlamaya karar verdim bugün.Aslında sadece 3 yapıda problemli tırnak mevcut.Bende işim gereği bunları bildiğimden sizlerle paylaşayım dedim.
Ama öncelikle tırnak tipimizi seçmeliyiz.

Şemadan tırnağınızda olan sorunlara bakıp hangi renk daha daha fazlaysa kullanacağınız ürün grubuda ortaya çıkmış oluyor.Ondan sonra yapmanız gereken tırnak yazı serimi takip etmek :)))
Herkesin zaman zaman tırnakları ile ilgili sorunları olmuştur.Ama ben kendimi bildim bileli tırnaklarımda herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Yani benim tırnaklarım sağlıklı ve dayanıklı tırnaklar kategorisine giriyor.Tabi ki önce kendi tırnaklarımdan başlamalıydım bu seriye :)
Malum işim tırnak,el,ayak bakımı olduğundan ürünleri daha yakından tanıyabiliyorum.

Alessandro ürünlerinin arasında Nail Spadan bahsetmek istiyorum size.Öncelikle adından da anlaşılacağı gibi tırnak spası yapıyorsunuz :)
3 ana gruba ayrılıyor tırnaklar ;
  • Dayanıklı tırnaklar (sarı)
  • İnce ve Yumuşak Tırnaklar (mavi)
  • Kuru ve Kırılgan Tırnaklar  (pembe)
Bu serilerin hangisinin hangi tırnağa iyi geldiğini,ne yaptığını öğrenmek için takipte kalın :)

2 Mart 2014

Marrakesh Argan Oil

Saçlarım saçlarım saçlarım :)))
Her ne kadar boncuk kaynak olsa da yine de bakıma muhtaç :)
Bugün Marrakesh Argan Yağını denemek istedim saçlarıma.Kendi saçımda ince telli..İnternetten okuduğum kadarıyla da saç bakım yağlarında Marrakesh'ten çok bahsediliyordu.Meğer evde de varmış bir tane :))
Dururmuyum hiç duştan sonra denedim Marrakesh argan yağını :)

Bende bıraktığı etkilerden memnun kaldım desem :)
Öncelikle normal saç bakım yağları gibi değil.
Saçta ağırlık hissi vermedi.
Sadece bir kaç damlayla saçlarıma sürmem yeterli oldu.
Saçımı tararken zorlanmadım tarağımdan öylece aktı saçlarım :)
Saçlarıma fön çekerken çok rahat çekebildim :)
Birde kokusu acayip mest etti beni.Hmmm gayet başarılı bir kokusu var :)
Şişesinin kullanım kolaylığı da cabası.
Açıkçası öyle yağdır baldır çok fazla kullanmam ben saçıma ama Marrakesh bundan sonra bir numaralı ürünlerimden biri olacağa benziyor :)
Devamlı kullanımda neler olacak göreceğiz.
Malum bir argandır piyasada gidiyor.Ne çıksa içinde argan oluyor.Ama Marrakesh ürünlerini ineleyip yorumlarını okuduğumda güven verdi diyebilirim.
Şimdilik gönül rahatlığyla öneriyorum.