15 Şubat 2014

Yeni İşim :))

Merhabalar Millet :)
Yazamıyorum bir türlü 2 haftadır koşturmaktan bloguma yazamadım ama buralardayım :)))
Daha önce yeni bir işe başladığımı yine sizlerle paylaşmıştım.Hem onun telaşı hem de kendi sosyal hayatım bu aralar yoğun geçiyor.


Yine kozmetik sektöründeyim ama bu sefer daha farklı ve daha teferruatlı bir iş benimki.
El ayak bakım,tırnak bakım,protez tırnak,kaş,kirpik,cilt bakım üzerine ürünleri olan Farmako Kozmetikteyim :)) Ürünleri öğrenme aşamasındayım desem nasıl olur :)
Yoğun 2 hafta geçirdim.İş arkadaşımında yardımıyla ürünleri biraz daha benimseyebildim.Nedense bende böyle bir hastalık var.Benimseyip sahiplenmek aslında güzel çünkü daha verimli bir hal alıyor :)
İnanır mısınız yatağımda bile ürün katalogları var onlarla yatıp onlarla kalkıyorum :)))
En azından 1 ayımı alacak gibi tamamen alışmam.Ne de olsa 4 yıl boyunca çalıştığım Tanaçan Kozmetik 'ten bir anda ayrılmak sudan çıkmış balığa döndürdü beni :)

Şimdide mutluyum rahatım seviyorum işimi.Her ne kadar koşturup dursamda zevk alıyorum işimden.Hele bir de müşterilerimden güzel tepkiler almak mest ediyor beni :)
Daha sonra paylaşacağım ürünleri,sizlere de tanıtacağım tabi ki önce kendim kullanmam gerek :)
Bu arada bir de etkinlik düzenleyeceğim için onunla da ayrıca ilgileniyorum.Yeni paylaşımlarımla görüşmek üzere :))))))

8 yorum:

Vanilyalı Dünyam dedi ki...

Yeni işin sana uğur getirsin :)

makyajlı kareler dedi ki...

yeni işin hayırlı olsun tatlım

cangz dedi ki...

Yeni işin hayırlı olsun :)

Yasemin D. Kılınç dedi ki...

hayırlısı olsun :)

nurten yıldırım dedi ki...

hayırlı olsun ************

Esra Hanedan dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar :)))

Closely Fashion dedi ki...

hayırlsı olsunn

gülay Cansever dedi ki...

hayırlı olsun...

Yorum Gönder