1 Şubat 2014

Ocak Çekiliş Sonucu

Bitti bitti ocak ayıda bitti ve geldik çekiliş sonucuna.katılan herkese teşekkür ederim.Öncelikle belirtmeliyimki linkleri paylaşan arkadaşların hepsini kontrol ettim ve bir kaçında maalesef göremedim ve ayrıca paylaştım diye yorum yapan arkadaşları sadece bir kez yazdım çünkü diğer emek verip linkleri tek tek yazan arkadaşlarıma haksızlık olmasın diye.
Hiç beklemeden geçelim sonuca :)

Öncelik listemiz ;




Üç resim halinde yapabildim çünkü sığmadı ekrana :)))))
Doğru random.org'a gidiyoruz.
Ek haklarla beraber 509 katılım oldu :)))


Veeee kazanan 352.sırada ki Closely Fashion oldu.Kendisini tebrik ediyorum ve tekrar çekilişime katıldığı için teşekkür ederim.

2 gün içerisinde mail yoluyla iletişim kurup adres bilgilerini bana iletirse hediyelerini göndereceğim :)))
Katılan arkadaşların hepsine tekrar teşekkürler..Bir sonraki çekilişte görüşmek üzere..

2 yorum:

cangz dedi ki...

Tebrik ederim Gamze :)

Closely Fashion dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Eminecim öptüm seni de teşekkürler.

Yorum Gönder