2 Şubat 2014

Çıplak ve Yalnız - Hamdi Koç

Hafta başında bitmesine rağmen bir türlü yorumlayamadım biten kitabımı.Seneye hızlı başladım sanırım her hafta bir kitap biter oldu.
Gelelim Çıplak ve Yalnız isimli kitabımıza...

600 sayfa olmasına rağmen sayfaların nasıl aktığını bile anlamıyorsunuz.Konusu bir o kadar içine çekiyor.
Ailesini trafik kazasında kaybeden Mesut,hayatta artık kimsesinin kalmadığını düşünür.Kendinden yaşça büyük biriyle evlenerek hayatının böyle biteceğini kendini inandırmıştır.Ta ki bir gece yarısı evine yeni bağlattırdığı telefonu çalana kadar.
Ordu'nun güzelim ilçesi Ünye..Köyde amcası ölmüştür.Ama kimseyi bilmiyor ,tanımıyor ,akrabalarının olduğunu bile bilmeyen bir adam.Amcası eceliyle mi yoksa bir cinayete kurban mı gitti* karışık durumlar...Yengesi acaba yengesi mi ? Aşık olabilecek mi? Mesut'un hayatını merak ederseniz mutlaka okuyun derim.
Hamdi Koç kitabı daha önce okumamıştım.Aslına bakarsanız kitabın kapağında bir ceket,ismi de Çıplak ve Yalnız olunca klasik türk kitabı gibi baktım ama işin aslı gerçekten öyle değil.Akıcılığı ve konusuyla elimden bırakamadım bitene kadar.
Bu kış günlerinde okunacak en iyi kitaplardan biri daha bitti.Hem de sabahları arabada işe giderken bitti :) Hala vakit varken mutlaka okuyun şiddetle tavsiye ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder