9 Şubat 2014

Bu Kutuda Enerji Var - Koska

Öyle aşırı tatlı hastası biri değilim ama kış gelince tahin pekmez haftasonu kahvaltılarımızın vazgeçilmezi.Sağolsun Koska düşünmüş yine karıştırıp öyle yapmış :)))
Hep diyordum bunun hazırı yokmudur diye sonunda buldum :)
Gerçekten enerji bombası.
Tahin pekmez yanında bir de bal ve pekmez karışımı var.Balı ilk kez tahinle düşünmek farklı bir lezzet olmuş.Biraz daha tatlı olması aslında tatlı krizlerimizde işe yarayacak :)
Hala denemediyseniz bir deneyin derim.
Benim gibi tembeller için hazır karışımları bulmak güzel ve lezzetli :))
Teşekkürler Koska :)))

8 yorum:

Mor Hastası dedi ki...

Balla tahin karıştıranları duymuştum sonunda markanın karıştırması da iyi bir çözüm olmuş :)) ortada ki dikkat enerji bombası o ürünün kutusumu :))

Esra Hanedan dedi ki...

kutu kutu o :)))

biricit conus dedi ki...

afiyet olsun :)) bende deneyeceğim merak ettim

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

Merhaba sağ tarafta facebook twitter g+ profillerinizi gösteren yazarkafe yazarı bannerinin altındaki nasıl yaptınız merak ettim

Esra Hanedan dedi ki...

gfc' yimi diyorsun ?

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

Tam ne oldugunu bilmliyorum.. f t g+ simgelerinden bahsediyorum

Esra Hanedan dedi ki...

Blog Hocama bakabilirsin.www.bloghocam.blogspot.com.
ama gfc kaybolduysa http://kiriksemsiye.blogspot.com.tr/2014/01/giden-gfc-yi-geri-getirme.html burdan bakabilirsin.

Görkem CAN dedi ki...

Üç günlük dünyada eğer sağlık sıhhat sorununuz yoksa bu perhiz diyet kalori işlerine çok da kafayı takmamak lazım. Harika bir tarif teşekkür ederim..

Yorum Gönder