10 Şubat 2014

Başak Organik Yağlarını Deniyoruz

Biri size ''Doğal olan ne varsa sizin için bir araya getirdik'' dese ne derdiniz ?
Sevgili Başak Organik bunu başarmış :)
Başak Organik sahibesi Ayten Hanım kısaca zaten şu sözlerle olayı bitirmiş :)

"Özenle yetiştirilmiş ürünlerin, doğal kozmetiklerin insanın yaşam kalitesini arttıracağını düşünerek yolumuza tutkuyla devam etme inancımızı kuvvetlendirdik. Doğal tedavilerin uzantısı olarak düşündüğümüz masajı da hizmetlerimiz arasına kattık… İşte tüm bu sevgi ve özenle topladığımız ürünlerimizi güven ve itinayla sizlere sunuyor, sağlıklı günler diliyoruz…"
Bende deneyeyim dedim tabi ki bu güzel ürünleri.Çeşit çeşit yağları,sabunları ve kremleri beni mest etti.Tamamen başarı hikayesi aslında Başak Organik.
Şimdilik yağlarla başladım kullanmaya.Ne de olsa herşeyin organiğine kaçar olduk :)
Özellikle mutlu bebek yağına bayıldım.Sürdüğümde mest oldum diyebilirim.Pekte sevmem çünkü yağı ve yağlı etkiyi ama Başak organik ürünlerinde böyle bir şey hissetmedim.Sanırım sevdim ben bunları :)
Denemenizi tavsiye ederim hemde uygun fiyatlar :))
Artık diğerlerinide kullandıkça paylaşırım :)
Teşekkürler Ayten Hnaım bu ürünleri bize sunduğunuz için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder