2 Şubat 2014

Ayrılıklar Hep Acıdır

Ayrılık deyince akla ilk gelen sevgiliden ,eşten,aileden ayrılmalar gelir ama benim ki biraz farklı.31 ocak 2014 tarihi itibariyle o çok sevdiğim ,ilk gözağrım,kalıcı ve iyi dostlar edindiğim,bana bir çok şeyi öğreten işimden ayrıldım.
Burada bir çok kez dile getirmiştim Tanaçan Kozmetik'te çalıştığımı.China glaze ojeler ve Depilissima ağdalardan,Salon Perfect kirpiklerden bahsetmiştim.


Seviyordum Tanaçan'ı...Ne de olsa 3 yıldan fazla beraberdik.Fuarlarda ki koşuşturmamız,şehirdışı eğitimlerimiz,yeni gelen ürün heyecanı,yılbaşı yemeklerimiz vs...herşey beraber geçmişti.Evdekilerden çok Tanaçan arkadaşlarımı görüyordum.Artık ikinci aile onlar olmuştu.
Son cumamızda biraz hüzün biraz kırgınlık vardı...3 yıl önce başlamıştı hikayemiz...O kadar severek isteyerek işe başladım ki benim için herşey demekti.Bide iş arkadaşlarıyla uyum olunca koşarak gidiliyordu işe..
Ayrılıkları hiç sevmemişimdir.Benim için kolay olmadı Tanaçan 'dan ayrılmak.yabancılığı yaşamak.Artık oraya ait olmamak..Acayip bir duygusallık çöktü üzerime..
Ben yine seviyorum Tanaçan'ı ne de olsa ilk gözağrım ilk iş deneyimimdi :))
İyi ki tanıdım iyi ki beraber çalıştım iyi ki Tanaçan'ın tozunu yuttum :)))) 
Her zaman yeri ayrı olacak benim için :)
Merak etmeyin sevdiğim iş arkadaşlarım ben arada yine gelip ofisin ortasında Ankara havası oynayacağım,yine dilime bir şarkı dolayıp söyleyeceğim,merdivenden döne döne ineceğim,yine telefonlarımı açtığımda Tanaçan Esra diyeceğim..
Gözlerim mi doldu ne?
Seviyorum kız sizi ..................


8 yorum:

evde yazar dedi ki...

Geçmiş olsun, yeni iş için bol şans şimdiden.

Poine Pa dedi ki...

Canim ne icin ayrilmistin cok uzuldum.. Bu aralar kimle konussam is ortamindan sikayetci :/ Ne kadar guzel insallah arkadasliklariniz bir omur surer:)

Esra Hanedan dedi ki...

büyümüştüm artık diyelim :))) neyseki farklı yerde olacağım

ESRA ERSAL dedi ki...

Hayirlisi olsun adaşim :)

selin syln dedi ki...

ah bunu okurken okadar içim gitti ki..bi insanın bu devirde sahip olabilicegi en degerli sey sevdigi biyerde calısması bence çünü kötü iş ortamı insanı okadar mutsuz ediyo ki hayattan sogutuyo birebir yasıyorum ...umarım en kısa zamanda yine cok sevdigin biyerde calısmak nasip olur sana

lizenin dünyası dedi ki...

bende 6 ocak itibari ile 8senedir çalıştığım iş yerimden ayrıldım

Tanacan Kozmetik dedi ki...

Biz de seni seviyoruz.

Esra Hanedan dedi ki...

gözlerim doldu yine boğazımda düğümlendi...hep sizinleyim :))))

Yorum Gönder