17 Şubat 2014

Africology - Ürün Denemesi

Daha önce blogger etkinliğinden gelen hediyemi deneyip ona zaman ayırmak istedim bugün.Çoğumuzun belki de bildiği belki de ilk defa göreceği ürünler :)

 Africology, ürünlerini doğadan esinlenerek bizlere sunuyor.
Cilt bakımları,vücut bakımları,,manikür pedikür,banyo ürünleri ve çaylarıyla bizleri doğayla buluşturuyor.
İçerik olarak tamamen doğal bitkilerin iyileştirici gücünü kullanıyor.
Ben lavantalı vücut bakım setini denedim.
Lavantalı bu seriyi lavanta severler tercih edebilir.Doğal ürünler olduğundan kokularda tamamen doğal.Yani normal lavanta kokusu neyse Africology ürünlerinin kokularıda onlar.Açıkçası ben pek lavanta sevmem fakat kullandıktan sonra cildimde bıraktığı etki hoşuma gitti.Gün boyu bir yumuşaklık etkisi veriyor ve lavanta kokusu da ciltte kalıyor :)



 Peelingin yumuşak bir etkisi var cildi tahriş etmiyor.Normal kullanılan peelinglerden çok ayrı.Hassas ciltlerin tercih edeceği nemlendirici bir peeling.
Vücut yağıda ayrı bir güzel.Ayrıca çok yoğun olduğundan çok az kullanmak gerekiyor.
Hepsi lavantalı ve vücut toniği ile de vücutta tüm gün hem nemlilik hemde koku bırakıyor.Doğal vücut bakımı arıyorsanız aslında bu tam size göre.
Ben vücut yağını normalde ellerimi nemlendirmek için de kullanıyorum.Alerji yapmadığı için memnun kaldım.
Fiyat bakımından biraz yüksek ürünler bunu da doğallığına veriyorum ama istediğiniz sonucu da alabiliyorsunuz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder