17 Ocak 2014

Thuya Kahverengi Kaş Kirpik Boyası

Tanaçan Kozmetik tarafından bu yıl distribütörlüğü alınmış Thuya markasının alerji testlerinden geçmiş kaş kirpik boyalarını nihayet kendimde de denedim.
Ben kaşlarımı ayda bir boyuyorum.Daha öncesinde farklı bir marka kullanıyordum ama Tanaçana Thuya gelince diğer markadan vazgeçtim :)

Thuya alerji testlerinden başarıyla geçmiş olup ister kuaförlerin ister son tüketicinin rahatlıkla kullanacağı bir ürün.Zaten alerji testlerinden geçmiş olması Thuya'yı sevmeme sebep.Çünkü alerjik bir cilde sahip olduğumdan bu konuda çok muzdariptim.
Renk seçeneği yönünden de zengin.Siyah,mavi siyah,açık kahve,kahve,sarı,mor,kızıl renkleri mevcut.
Çoğu kuaför salonlarında saç boyasıyla kaş boyama işlemi yapılıyor.Şöyleki saç boyaları cilde uygulanabilirlik sertifikalarına sahip değil bu yüzden aslında saçımızı boyadığımız boyayla asla kaş boyaması yapılmaması gerekiyor.Sağolsun kuaförlerimiz saçınıza sürdük kaşınızda renklensin diye hemen saç boyasını sürüyorlar kaşa.
Siz,siz olun böyle bir işlemi kuaförde saç boyasıyla kaşınızı boyatmayın.Kaş ve kirpik boyaları ayrıdır ve kaşa kirpiğe uyumlu bir boya kullanılması gerekir.
Eh gelelim bu kadar anlattıktan sonra kaş boyama işlemimize :)
Thuya kahve rengi boya ve Thuya oksidanı bire bir şeklinde yani 1 cm boyaya 1 damla oksidan olarak boya karışımızı hazırlıyoruz.Hazırlanan boyayı kaşınızın şekline göre bir fırça yardımıyla sürüyoruz ve 10 dakika kaşımızda boyayı bekletiyoruz.Aynı işlemi kirpiklere de uygulayabilirsiniz.



Uygulama sonrasında 4 ila 6 hafta arasında boya kaş ya da kirpikte kalabiliyor.Boya sonrasında herhangi bir kaşıntı yada pullanma olmuyor.İçeriğinde ki Aloe Vera ciltte kurumayı engelliyor kaş ve kirpiğinize bakım sağlıyor.
İşte buda denenmiş hali öncesi ve sonrasında ki fark apaçık ortada.Daha düzgün ve güzel görünüm için siz de eviniz de yada kuaförünüzde Thuya kaş kirpik boyalarını deneyebilirsiniz.

15 yorum:

Poine Pa dedi ki...

Harikaa bence... Yeri geliyor unutuluyor yeri geliyor acil dışarı çıkılıyor en çok unutulan kaş oluyor maalesef

Sezgiii dedi ki...

Cok doğal duruyor süper olmuş

Esra Hanedan dedi ki...

Haklısın :)

Esra Hanedan dedi ki...

Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

merhaba,

kaş boyası 4-6 hafta boyunca devam etti mi gerçekten bilgi verebilir misiniz?

Esra Hanedan dedi ki...

evet kalıcılık olarak 4 hafta kalabiliyor ben memnun kaldım canım :)

Adsız dedi ki...

Bilgilendirme için çok teşekkürler. Peki bir tüp iki kaş için de yeterli oluyor mu? Bir de şu kısmı tam anlayamadım? Thuya kahve rengi boya ve Thuya oksidanı bire bir şeklinde yani 1 cm boyaya 1 damla oksidan olarak boya karışımızı hazırlıyoruz. Rica etsem yeniden bilgi alabilir miyim:)

Esra Hanedan dedi ki...

Tüpten 55 uygulama yapılıyor.uygulamada bir cm boyaya bir damla oksidan yapılıyor

Adsız dedi ki...

Merhaba. Sayenizde hipoalerjenik thuya'dan haberim oldu:) Ben bu kaş boyasını kaşlarımın rengini değiştirmekten ziyade daha dolgun görünüm kazandırmak amacıyla kullanmak istiyorum. Aynı kaş rengine sahibiz, acaba ben siyah tonunu alsam sizce memnun kalır mıyım? Dikkat çekecek şekilde simsiyah olmalarını da istemiyorum, kaş kaleminde siyahı kesinlikle tercih etmiyorum ama boya rengi konusunda kararsızım.

Esra Hanedan dedi ki...

Koyu kahve ideal bir renk dakikasını fazla beklerseniz siyaha yakın oluyor zaten...

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Ben 1 cm boya 1 damla oksidan işini halen anlayamadım. Bir kaş için 1 cm boya yeterli mi oluyor? Ayrıca nasıl ölçüyorsunuz 1 cm derken? Bir de nasıl bir fırça ile sürdüğünün de fotoğrafını da gönderebilir misin lütfen?

Adsız dedi ki...

Merhabalar.cok hoş duruyo gercekten.bende nereden alinacagi hususunda bilgim yok.siz nasil elde ettiniz.ve fiyatini ogrenebilirmiyim.

kubra.... dedi ki...

Nereden elde edebiliriz ve fiyatinida merek ettim.sizde muhtesem durmus.

Esra Hanedan dedi ki...

Tanaçan kozmetikten temin edebilirsiniz :)

OLe. dedi ki...

bu ürünü aldığımızda kutunun içinden oksidanı, gözaltı bandı sürmek için fırçası falan da mevcut mu yoksa sadece renk tüpümü ?

Yorum Gönder