30 Ocak 2014

Sevgililer Günü Mim - Miss Poine

Hahay Sevgililer Günü geliyor diye değerli blog yazarı arkadaşım Miss Poine 'de sağolsun mimlemiş beni :)
Eğlenceli olacağa benziyor hemen geçelim mimimize :)
 
1- Sevgililer günü sizin için önemli mi?
Aslında o kadar önemli de değil...Pek özel gün kavramım yok :))

2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
Bu bir beklentiye giriyor sanki bana göre..Aman şöyle olsun byle olsun şeklinde bir sevgili olacağına kendi olsun yeterli bana :))

3- Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu?
Problem yok...Hoş bu kadar reklam dünyasında yaşarken unutma ihtimali pek olmaz ama yine de problem olmaz... :))
 
4- Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz?
Varlığı yeter :)

5- Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi?
Sevgilim olmuş olsaydı öyle şunu mu alayım bunu mu alayım yapmazdım...Hem illa sevgililer günü olmasına gerek yok. Sürpriz yapmayı severim :)

6- Sevgiler gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz?
Yer yurt önemli değil yanımda olduğu her yer kutluyormuş gibi olurdu :))

7- Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı?
Tabi ki kutlasınlar :)

8- 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz?
70 yaşıma geldiğimde aynı yerde kutlamayı tercih ederdim o çifti örnek alarak :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder