12 Ocak 2014

Salon Perfect Kaş Şekillendirici

Bıkmıştım kuaförde kaşımı aldırırken acı hissinden.Gözlerimden yaş gelerek kaşlarımı aldırıyordum.Zaten çok fazla aman aman bir kaşım yok birde her ay git onu temizlet benim için işkenceydi.
Yine Tanaçan Kozmetik distribütörlüğünü yaptığı Salon Perfect markasının kaş şekillendiricisi elime düştü :)

Bu arada aynı markanın harika günlük kullanım için kirpikleri de mevcut.
Kaş şekillendirici set halinde 2 adet jilet,1 kaş fırçası,1 balmumu kalem.Jiletlerden biri kaş altınızı temizlemeye yarıyor diğeride kaş üstünü temizlemeye yarıyor.Dayanamıyordum iple ya da cımbızla kuafördeki kızların kaşlarımı almasına.Gerçekten acı çok fazla oluyordu.Bu setle beraber kurtuldum diyebilirim.Hemde uzamasını beklemeye de gerek kalmadı :)
Setin içerisinde olan balmumu kalemle kaşlarınızın üzerine sürüp aşağı düşen kaşlarınız varsa  gün içinde sabitleyebiliyorsunuz.Daha düzgün ve her daim alınmış kaşlar :)
Aynı durumdan muzdaripseniz mutlaka deneyin derim.Ben çok memnun kaldım.Bundan sonra acı ve gözyaşı olmayacak :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder