5 Ocak 2014

Pucca- Ay Hadi İnşallah (buda bitti)

Ah Pucca Ah bu kadar çabuk bitmek zorundamı şu kitapların.Yine bitirdim bir tane daha Pucca.

Seviyorum ben bu kızı bilmiyorum ama çok yakın hissediyorum kendimi ona.
Yaşadığı bir çok şeyde varmışım gibi.özellikle en komik hallerinde.
Ceri ile olan aşkını anlatan bu sefer ki kitap hiç bitmesin istedim.Aşka bu kadar sadık sevdiğine bu kadar sahiplenici biri daha göremedim desem.


Ceri zaten başlı başına türünün son örneği denilebilecek bir adam.Harem dizisinde izlerken sinir oluyordum Ona ama Pucca'yla beraber onu da sevmeye başladım.Başlarda Pucca ile olan aşkını açıkçası yadırgadım ama tanıdıkça sevdim.
Ne aşklar yaşadın Pucca.Hepsi gitti de Ceri gitmez umarım.Yine ucu açık sonlar bir sonraki kitabı bekle ki gelsin.Of ya ne olurdu şöyle ansiklopedi gibi olsaydı kitapların.
Eğleniyorum Pucca okurken.ben sevdim bu kızı sizde başlayın millet okumaya mutlaka seveceğiniz bir yönünü göreceksiniz.

7 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

Ben de çok seviyorum

Insan Yavrusu dedi ki...

ben bunu 2 saatte bitirdim ki...

Gözde Yaşar Altunbaş dedi ki...

Okumayan bir ben kaldım sanırım, bloğunu baştan sona okudum o ayrı :') elimdeki kitaplar bitince seri halde okuyacağım bende

Mor Hastası dedi ki...

Bu kızı ilk başta sevdim ama dili hatta ağzı bozuk biraz yani onun gibi konuştuğum zamanlar oluyor bazen ama insanlar çok yadırgıyorlar bu kızı severek okuyanlar bile :))

Sinemnur Dal dedi ki...

Sen de PuCCa hayranıymışsın kardeşiz o zaman :D Bütün serisini bitirdim koleksiyon yapıyorum saklıyorum ama ben Ceri ile olmalarını istemiyordum hani bir tane adam vardı ya onu arabasına almıştı ha işte o adamla sevgili olurlar falan zannediyordum :D

Esra Hanedan dedi ki...

Bana görede ceriyle olsun istiyorum cünkü komik çift gibiler :))

Esra Hanedan dedi ki...

Bana çok doğal geliyor :))

Yorum Gönder