20 Ocak 2014

NYX Above & Beyond Full Coverage Concealer

Yine harika bir ürünle tanıştım.NYX Cosmetics ürünlerinden biri olan concealer ürününden bahsetmek istiyorum.
Hepimiz zaman zaman aldığımız kapatıcılarımızdan şikayetçi oluyoruz.Kimisi çok katı kimisi çok bulaşıyor kimisinde de renk tutmuyor.

Uzun zamandır makyaj yaparken kullanığım bu ürün kurtarıcı.Gündüz dışarı çıkıp makyaj yapmayacaksam bile hemen göz altı ve çevresine uyguluyorum.
Hele ki benim göz çevrem gibi koyu renge sahip olanlar için muhteşem.Sürümü çok rahat kıvamı tam yerinde :)
Nedense pek bir sevdim ben bunu ve gerçekten makyaj ürünlerimin bir numarası  diyebilirim.
Öncelikle bir çok kapatıcı kullandım.Topak topak olanmı dersiniz sürünce kireç gibi kalanı mı dersiniz.Ama en son NYX 'te karar kıldım :)
Cilde hiç bişey uygulamayıp göz etrafına sürüp ikide rimel çektikmi tamamdır.
Aranızda bu ürünü deneyen var mı bilmiyorum ama varsa da beni en iyi onlar anlayacaktır :))
Kapatıcılarınızdan yana şikayetçiyseniz bide bunu deneyim derim.Çünkü gerçekten güzel bir ürün aslına bakarsanız denemeden de anlaşılmayacak bir durum :))


Tavsiye eder miyim ? Evet ederim çünkü sevdim.Zaten tavsiyelerimde hep kullanıp kendim memnun kaldıklarımı tavsiye ediyorum beğenmediklerime yer bile vermiyorum.Bu da onlardan biri :))
ml olarak küçük olsa da zaten bir kapatıcı her makyajda ne kadar kullanılabilir ki ?
Ben uzun süredir aslında kullanıyorum.Tam emin olmadıkça yazmakta istemedim.
Hala bunu denemediyseniz geç kalmış sayılmazsınız :)))))








1 yorum:

reyhan asan dedi ki...

Hangi renk bu, internetyen alicam renk konusunda kararsizim.

Yorum Gönder