30 Ocak 2014

Minik Bebeklerimiz Geldi

Dün yazmıştım buralarda evimize kedi istiyoruz diye ama gelin görün ki bir tane isterken tam 2 tane bebeğimiz oldu.


2 kardeşi ayırmak biraz bize zor geldi ve dayanamadık.
Henüz 1,5-2 aylıklar..Haftasonu veterinere gidecekler ve karneleri alınacak.Anne kısmında ben mi yazacağım acaba ???  :))
Daha öncesinde hiç kedi bakmamıştık ve ikisi birden nasıl olacak merak etmiyor değilim.
Sahiplendik biz bu yavruları doğduklarında erkek olan hastaymış ama sağolsun bakımını yapan arkadaşımız çok iyi bakmış ve iyileşmiş.
Peki şimdi isimleri de merak konusudur.Aslında Romeo Juliet düşünmüştük fakat sonra kolaylık olsun dedik.Minik bebeklerimizin isimleri Jack ve Rozi :))))
Bunlar daha büyüyecek şimdilik çok meraklı ve şirinler bakalım bizi neler bekliyor :))

5 yorum:

Insan Yavrusu dedi ki...

kedi bakımı.. hiç bakmadım ama bunlar çok şekeeerrrrr :=)) bak sen bunlara bak.

duygu kaya dedi ki...

Ankaradayken bir kedimiz vardı ama onun her şeyiyle annem ilgileniyordu, İstanbul'da da eve çıkınca yanıma almak istedim bir tane ama tereddütlerim vardı yine de (bakabilir miyim diye) şimdi kedimiz 9 aylık oldu ve 7 aydır bizimle ve iyi ki almışım diyorum. Başta zor gelebilir ama sonrası çok keyifli, inşallah uzun yıllar sizle olurlar.

Naz P. dedi ki...

Bende kedi istiyorum fakat hem ev müsait değil hem de bahçemiz yok :/

BeautyBoop dedi ki...

Çok sevindim ne iyi yapmışsınız :) Kedi bakımı çok kolaydır çünkü kedilerin insana pek ihtiyacı olmuyor yani köpek gibi değiller. Temiz hayvanlardır ama çooook yaramazlar mutlaka tırnaklarını kestirin ve tırnakları için oyunlarlar alın yoksa koltuk halı ne varsa tırmalıyorlar doğası gereği... Onun dışında maması suyu varsa evde yalnız kalabilen canlılar, hayırlı olsunnn tekir kedişlerrr

Makyaj Yorum dedi ki...

çok şekerler yaa yerim ben onları :)

Yorum Gönder