1 Ocak 2014

Kim Kırmızı Rujunun Mat Olmasını İster ?- NYX Matte Ruj

Başlık bu olunca ilk ben cevaplayayım.Tabi ki rujda mat duruşu seviyorum.Dudaklarda kadifemsi bir görüntü oluyor.
Nyx tercihlerimden biri olan matte serisinin harika bir rengiyle tanıştım.Ne kırmızı ne de fuşya.İkisi bir arada sanki.Gün boyu kalıcılıkta cabası.Koyu renkler her zaman tercihim hoşuma gidiyor nedense.

Klasik rujların parlak duruşlarının aksine mat görüntü sevenler için ideal.Ben çok sevdim.Ayrıca kalıcılıkta süper.

Sabahtan sür çık tüm gün dudağında kalsın hemde mat dursun diyorsanız bu seride tam istediğiniz gibi.Ben çok beğendim ve bundan sonra ki favorim :))

3 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

koyu renk yakışıyor sana

Aslı Yılmaz dedi ki...

ayy bu çok hoşuma gitti ama keşke bir de sürüp foto yayınlasaydın çok meraklandım ki benn (:

takı dedi ki...

Güzel renk. Paylaşım için teşekkürler.

Yorum Gönder