1 Ocak 2014

İkili Kazanç Sağlamaya Ne Dersiniz?

Web sitesi ya da blogu olan arkadaşlara kazançlı bir teklifim var :)
Özellikle blogu olan herkes bilir Bumerang tarafından kazanç elde edildiğini.Daha çok kazanmak isteyenler varsa işte bu teklifime hayır diyemeyecek :)
Bumerang hesabınız yoksa buradan üye olarak işleme başlayabilirsiniz :)
Eğer daha çok kazanmak istiyorum dersenizde promosyon koduyla üye olabilirsiniz.Bu kodla üye olduğunuzda her iki tarafta 20 tl kazanacak.
Üyeliğinizi gerçekleştirdikten sonra ilk yayınladığınız teklif sonrasında hem siz kazanıyorsunuz hemde promosyon kodu sahibi kazanıyor :)
Bende kazanmak istiyorum derseniz buyrun beraber kazanalım derim :)))

Bumerang üye olurken karşınıza bu şekilde bir ekran gelecek.

Promosyon kodu kısmına aşağıdaki kodu yazarak üye olduğunuzda hem siz hemde karşı taraf 20 tl kazanmış olacak.Haydi bakalım kazanmaya başlayalım :))))


4 yorum:

Aslı Yılmaz dedi ki...

yaa senin bu söylediğini bir arkadaşım rica etti o yüzden bumeranga üye oldum ama sanırım bişileri yanlış yaptım arkadaşımda benim yüzümden kazanamadı 20tl yi :/

Selen Topal dedi ki...

tatlım yaptım hadi hayırlı olsun ikimiz için :)

Esra Hanedan dedi ki...

Hadi bakalım hayırlısı :)))

Ahmet Pektaş dedi ki...

loveneverfails07@windowslive.com adresine bu konu hakkında ve blog açma konusunda posta bırakırsanız sevinirim iyi çalışmalar

Yorum Gönder