21 Ocak 2014

Giden GFC 'yi Geri Getirme :)))

Kötü bir sabahla başlayınca can sıkkın yazası gelmiyor bakası gelmiyor insanın bloga.Sabah giden GFC yaklaşık 10 dk oldu geri geldi :)
Peki nasıl geldi :)

 Öncelikle Gülay Cansever arkadaşıma teşekkür ederim yorumuyla bilgilendirdiği için :)
Blog ayarlarımızdan blog ismi düzenle kısmında blog isminde küçük bir değişiklik yapıyoruz.İstediğiniz harfi ekleyebilirsiniz.Ekleme yaptıktan sonra kaydet deyip blog ismini kaydediyoruz.
Aman durun korkmayın kontrol ettikten sonra yani blogu görüntüle deyip izleyicilerinizin geri geldiğini gördükten sonra tekrar ayarlar kısmına geçip orjinal blog adınızı düzenleyip kayıt edin veeee işte tekrar bloga baktığınızda sıkıntı veren GFC yerinde olacak.

Bir rahatladım sormayın.Sabahtan beri çektiğim çile bitti.
Şöyleki alexa kaydınız varsa bir tek o almış başını gidiyor.Normalin 2 katında oluyorsunuz.Yani normal rakamlarınızın 2 katı geride kalıyorsunuz.Şimdilik sorun halloldu da o ne olur bilmiyorum :(

49 yorum:

merve özhan dedi ki...

Ayy bu kadar kolay bir yolu olduğunu bilsem gecenin 2sine kadar uğraşmazdım :) En son erkek arkadaşımın önerisiyle temayı değiştirmiştim; bir baktım geri geldi :D sonra eski temama döndüm ama tabi ayarlamaları yeniden yapmak zor olmuştu :) Bu yöntem daha iyiymiş, aklımda bulunsun :)

Yaseminniey Krsygt dedi ki...

Çok teşekkür ederim,iyi ki varsın :)

Esra Hanedan dedi ki...

hadi gözünaydın :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler canım sende öyle :)

Yasemin D. Kılınç dedi ki...

çok saol canımmm çok sevindim bu habere ve hemen uyguladım:)

Esra Hanedan dedi ki...

:))

Gülsen Doğan dedi ki...

Bende bir değişiklik yok. Her şey duruyor..

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Yardımın için çoookkkk teşekkürler canım....Sevgiler,

Esra Hanedan dedi ki...

şanslısın kabul et :)))

Esra Hanedan dedi ki...

bişey değil :))))

gülay Cansever dedi ki...

:) bir şey değil :)

Esra Hanedan dedi ki...

:)

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

ben yaptım ama geri düzeltince blog bulunamadı dıyo
eskı halıne getırmedı

Esra Hanedan dedi ki...

kaydetmemiş olabilirmisiniz ? çünkü şuanda sorun yok

Aylin Demir dedi ki...

Tam da ihtiyacım olan bilgi Teşekkürler vallaaaa
Ben d kontrol ediyorum bir sorun görünmüyor sabahtan beri deli oldum nasıl düzelir diye düşünüyorum
http://mavininguncesi.blogspot.com

Esra Hanedan dedi ki...

bişey değil :))

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Çok teşekkür ederimmmmmm:**

gizem'in blogu... dedi ki...

sen "can"sın.. teşekkür ederim... :))
sevgiler...

Esra Hanedan dedi ki...

bişey değil :)

Esra Hanedan dedi ki...

bişey değil :)

audrey dedi ki...

evet yaptım ve geri geldi izleyicilerim çok teşekkürler..

audrey dedi ki...

düzeltme yaptığın blog adı ile arattıysan onu bulamamıştır ben de ufak bir şok yaşadım.. esas blogu ismini düzeltip kayıt yaptın değilmi?

Sawako Kuronuma dedi ki...

Canım çok teşekkürler :) Ben blog adresine dokunmadan başlığı değiştirip yeniden eski haline getirdim düzeldi ve de yenilik gelmiş adresimizin sonunda .tr var artık :))

Esra Hanedan dedi ki...

gözünaydın bakalım :)

Esra Hanedan dedi ki...

seninki daha kolay olmuş canım :))

AsLı haN dedi ki...

cok saol cnm hemen deniyorum

Esra Hanedan dedi ki...

dene canım dene oluyor çünkü :)

BeautyBoop dedi ki...

Teşekkürler ;) Bende de biraz önce kayboldu Gfc neyseki sayende halletim ama alexa değerleri uçmuş gitmiş 3 katına çıkmış benim düzelir inş :(((

evde yazar dedi ki...

Bu yardım için çok teşekkürler, işe yaradı:)

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Çok sağolun ya , bir anda çok kötü stres olmuştum. Teşekkürler :))

birmavimbirpembem dedi ki...

çok tesekkürler bende de 2 gündür aynı problem vardı ....çok tesekkürler

sedef coşkun dedi ki...

çok teşekkürler geri geldiii :)

Esra Hanedan dedi ki...

Bişey degil kizlar mutlu oldugunuza sevindim :)

Begum Salurvan dedi ki...

yazını görünce fark ettim benimde izleyenlerim gitmiş ayarlardan isim değişikliği yaptım geri geldi ancak eski ismime döner dönmez geri gidiyor :(((

Mor Hastası dedi ki...

Alexanıza birşey olmadı arkadaşlar sadece link değiştirip geri geldiniz ya işte bu yüzden direk alexaya siteniz üzerinden baktığınız için kod bunu algılamıyor ki hemen kaldırıp bida ekleyin alexa eklentisini düzelir :))

Pınar Şentürk dedi ki...

Teşekkürler, bende hallettim bu sayede.
Blog adını değiştirince Blogger listesinde bildirim gelmiyordu acaba öyle bir sorun olur mu biliyor musunuz? O kadar üye bildirim almazsa kötü olur.

eda esra erarslan dedi ki...

Çok yararlı bir post olmuş gerçekten. Teşekkürleeer. :)

cangz dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Nisa I. dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)) hayatımı kurtardın :)

Ponti dedi ki...

Çoook teşekkürler! Durduk yere, en olmadık zamanda canımı sıkmıştı :/
Ben de yayınlayayım da bizim gibi kıvrananlar görsün :)

Burçin Aşabay dedi ki...

Nasıl mutlu oldum anlatamam :)) Yüzüme renk geldi resmen yaa :))))

Bahçem Benim dedi ki...

Biraz bekleyip görelim demiştim, ama dediğin gibi yaptım dayanamayıp:)) Neyse ki geldi:) Çok teşekkür ederim tekrardan

acemi gelin dedi ki...

hay allah razı olsun senden yaa hemen hallettim yaaa

EMRE ÖZTÜRK dedi ki...

Sorunun nedenini aşağıda açıkladım.Alexa değerleri ve page rankları sıfırlandı.Geri getirmek için birkaç kod mecvur bakabilirsiniz

http://onlinegunlugum.blogspot.com.tr/2014/01/blogspotcomtr-den-blogspotcom-donus-ve.html

makyaj denizi dedi ki...

çok teşekkürler. günlerdir çözememiştim problemi. sevgiler:)

REÇELİM dedi ki...

ayy sana nasıl teşekkür edeyim canım yaa kaç gündür sinir oldum bu duruma sayende çözdüm çok çok teşekkürler:))

ışıltılı bakışlar dedi ki...

saol canım yaa oh en sonunda oldu

Efe ve Eren dedi ki...

bilgi ve paylaşım için çok teşekkürler:)

ERÖZ Nuray dedi ki...

Haftalardır sorunu düzeltemedim ve neredeyse bloğumdan soğumuştum, siz nereden çıktınız karşıma. Üç dakikada iki bloğumdaki sorunu da çözümledim, yardımlarınızla. Yüreğinize sağlık, çok teşekkür ediyorum.
Sevgimle kalın...

Yorum Gönder