26 Ocak 2014

Farklı Bir Lezzet Denemek İsteyenlere Nar Gourmet

Hem organik olsun hem lezzetli olsun hemde uygun olsun diyorsanız henüz Nar Gourmet 'le tanışmamışsınız demektir.
Geçen hafta tanıştığım organik gıda ürünlerinden Nar Gourmet 'ten bahsetmek istiyorum bugün.



Açıkçası bu aralar organik gıdalara dadanmış durumdayım :) 
Bunlardan biri de Nar Gourmet.Farklı lezzetlerede merakım bayağı var.Hem çeşitlilik açısından hemde uygun olmasından tercih edeceğim ürünler arasında.
Çeşitli aromalardaki zeytinyağları ,reçelleri,baharatları,pekmezleri vs... ürünleri çok dikkatimi çekti.Tabi hemen denemeden olmazdı :)
Öncelikle bergamut reçeline bayıldım :)))


Böyle yumuşak reçelleri ve tatlı olan gıdalarla pek aram iyi değil.Malum şekersiz bir hayat yaşıyorum.Ama Nar Gourmet Bergamut reçeli çok hoşuma gitti.İçerisinde Beramut parçaları bulunan bu reçel şuanda evin baş köşesinde gidip geldikçe kaşıklıyorum :))
Uygun fiyat politikasıyla hayatımıza giren Nar Gourmet organik gıda işinde bayağı ilerlemiş.özellikle bölgeye göre organik gıdalar üretilerek yapılıyor.Bu tabiki önemli yani gelde portakalı istanbul'da yetiştir sonrada reçel yap olacak iş değil ama Nar Gourmet  hangi bölgede ne yetişiyorsa oradan temin edip  ürünlerini bize sunuyor :))
Zeytinyağlarını da denedim.


Hakikaten ürünlerde zeytin kokusu hakim.Öyle marketten alınanlar gibi değil.
Yazın yazlığa gittiğimizde köylerden köylülerin ürettiği zeytinyağlardan alırız genelde farklı bir lezzeti oluyor.Nar Gourmet sağolsun  bunu yaşattı.Aromalı olması aslında zeytinyağ sevmeyenler içinde seçenek sunuyor yada misafirlerinize özel ve farklı bir sunum için tercih edilebilir.
Şimdilik çok memnun kaldım denemeniz de fayda var :))))

1 yorum:

In Trust We Eat dedi ki...

Denemek lazım :)
www.intrustweeat.com

Yorum Gönder