19 Ocak 2014

Eski Aşklar - Yağmurdan Sonra

Nerde o eski aşklar diyoruz ya yeri geldiğinde işte bu kitabın içinde kalmış o eski aşk.
Kitabın arkasını okurken biter mi acaba bu kitap demiştim kendi kendime.Çünkü hiçbir yorumu açıpta okumadım kitapla ilgili hevesimi kırmasınlar diye ve iyiki de öyle yapmışım.Biter mi diye düşünürken hiç bitmesin istedim.


Günümüzün 3-5 aylık aşklarına inat yaşanmış bir aşk hikayesi.
1942 yılı dünya savaşla uğraşırken onlar aşklarını o zorluklarda yaşamış.Anne karekterimiz kadın olmanın ve aşık olmanın ne olduğunu 21 yaşında öğreniyor.Savaş döneminde arkadaşı Kitty 'nin peşine takılıp hemşire olarak Bora Bora adasına gidiyor.Kitty en arkadaşıyken nasıl bir kalleşe dönüşebilir sizce? Anne,nişanlısını,ailesini,hayatını bırakıp adaya ayak basıyor.
Westry,savaş zamanında asker ve O da adada.Anne ve Westry muhteşem bir aşka yelken açıyor.Sırları,yaşadıkları ve kendilerine ait evleri.Böyle bir evi sizde isterdiniz eğer aşkınız yanınızda olacaksa.Herşey güzel olacak derken ayrılıkları.Tahmin edilemeyeek bir ömür boyu sürecek bir ızdırap.
Bir sabah biri size geçmişinizle ilgili olan anıları hatırlatsa ve onların peşine düşseniz ne yapardınız?
Anne ve Westry yıllar sonra nasıl birbirlerini buldular ne yaptılar yıllar geçmiş olsada bir aşk nasıl yürekte hala diri kalır öğrenmek isterseniz mutlaka okuyun.
Kitapta bahsi geçen ressamı da merak edeceksiniz.Çünkü ben merak ettim ve kitap bittikten sonra incelediğimde çok şaşırdım.
Fazla kitap açıklamaları yapmadığımı her seferinde belirtiyorum çünkü kitaplara ihanet gibi geliyor herşeylerini açıklamak.Tadı damağımda kaldı kitabın :)
Arkadya Yayınlarından çıkan her kitabı kütüphaneme koymak istiyorum her seferinde bana tarifsiz duygular yaşatıyorlar :)))))
Hadi bakalım alıpta kitaplıkta tuttuğunuz bu kitabı okuma zamanıdır şimdi :)

1 yorum:

lizenin dünyası dedi ki...

bu kitabı merak ediyordum nasıl ???

Yorum Gönder