4 Ocak 2014

Alix Avien Eyeliner Denemesi

Pekte sevmem aslında eyeliner kullanmayı beceremem de zaten böyle kusursuz tek çizgi halinde kendime uygulama yapmayı.Ama uygulamayı başkasına yaparken biraz daha iyiyim :)
Alix Avien eyeliner pen denedim sabah sabah.Tabi ki kardeşimde denedim.

Rengi siyah ve anında rengini veriyor.Çünkü bir kaç markada gördüğüm bu tarz eyeliner kalemler tek sürmede rengini vermiyordu tekrar üzerinden geçilmesi gerekiyordu.Hele o eyeliner ben çekiyorsam her an silinmesi an meselesi :)
Kalem ucunun ince olması çok iyi özellikle benim gibiler için ideal.İnce sürüp denedikten sonra kalınlaştımak daha kolay olsa gerek.
Şimdilik kardeşimde denedim ben kendime kullanırmıyım bilemiyorum :)

Temizlerkende yağlı bişey kullanmak gerekiyor çünkü suyla filan dağılmıyor.En azından bunları denedim :)))

2 yorum:

isim yoktu dedi ki...

Güle güle kullan, bence bir kaç kez kendine denedikten sonra vazgeçmek istemeyeceksin hem elinde alışır bu arada :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Ben de denemek istiyorum bu ürünü ama bakalım. :)

Yorum Gönder