1 Aralık 2013

Yves Rocher Ultra Yoğun Renkli Kalıcı Ruj

Ah biz bayanlar nede seviyoruz böyle allanıp pullanmayıç.Aman rujum duruyor mu ? tazelesem mi ? acaba nemlendirir mi? rengi bana gitti mi ? :))
Ruj seçerken sanırım bunlara dikkat ediyoruz.Son zamanlarda ben rujların kokusuna takmış durumdayım.
Kırmızı rujlar vazgeçilmezim gibi bişey.Hiç bişey yapmadıysam hemen bir kırmızı ruj işlem tamamdır :)
Yeni bir rujla daha tanıştım.Açıkçası daha önce Yves Rocher rujlarını hiç denememiştim.

Rujun en güzel özelliği benim için kalıcı olması.Gün boyu rujumu yenilemek zorunda kalmak istemiyorum.Belki de üşeniyorum :)


Yves Rocher ultra yoğun renkli kalıcı ruju çok sevdim.hem sürümü hem kalıcılığı hemde hafif güzel bir kokusu var.İçeriğindeki yağlarda dudaklarıma bakım yapmış oluyor.
Özellikle E vitamini içermesi benim için ideal çok fazla kuruma oluyor dudaklarımda.Kalıcılık yönündende diğer rujlara oranla daha fazla.Herkesin normalde sevdiği tonlarda renkleri de mevcut.Dilerseniz buradan renklere bakabilirsiniz.
Benim tercihim 32 numaralı ışıltılı kırmızı.Yoğun renginden dolayı çok memnun kaldım bu rujdan diğer renkleri de inşallah deneme fırsatım olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder