22 Aralık 2013

Sosyal Anneler ile 2014 'e Merhaba

Bir cumartesi etkinliği daha geldi geçti bile.Daha önceki etkinlikler de Sosyal Annelere olan hayranlığımı dile getirmiştim.Yine beraber vakit geçirmek için fırsatımız oldu.
Bir sürü anne ve çocuk.Açıkçası anneler formlarındaydı.O kadar çok alışmışlar ki hayatlarında küçücük bir insana ayrı düşünülemezler gibi geldi bana.
Bu sefer ki etkinliğimiz 2014 'e merhabaydı.Biraz erken mi oldu ne ama yine de keyifliydi.Tercih edilen mekanımız çocukların bol bol koşturup yaramazlık yapabileceği mekandı.Yoyo Kids Club.
Benim bile hoşuma gitti.Annelerin mutlaka gidip görmesi lazım mekanı :)
İçeride ayrıca çocuklar için hazırlanmış masa da mevcut.
Eh gelelim etkinlik alanımıza :)



 İçeride bir top havuzu müzik eşliğinde çocukların her biri oyun alanında.Annelerle beraber oyun da oynandı.Benim için çok eğlenceliydi.Bir sürü çocuk ve anne.Hele annelerin çocuklarıyla oynamaları harikaydı evde de böyleler mi diye düşünmedim değil.Ne de olsa hem çocuk bak hem blog yaz kolay iş değil :)
Sosyal Annelerle olmayı seviyorum enerjileri bir harika bu yüzden 2014 'de onlarla girmek çok güzel bir duygu :)
 Şaşkın şaşkın etrafa bakarken bir yandan da oynuyor :)


 Günümün favori bebeği.Kendi halinde bir oynayışı var videoyaya alacağım diye aklan karayı seçtim.Bakışları muhteşem.İnsanın içini ısıtıyor :) Maşallah diyeyim de hep öyle baksın.

video



Anneler olmadan olmazdı.Aslında çektiğim çok fotoğraf var da şimdilik bu kadar olsun dedim.
Sosyal Anneler hep böyle olun :))
Bir daha ki sefere görüşmek üzere herşey için teşekkürler :) Sizinle olmak güzel :)
Veee günün sonu gelir.

Arabada uyuyakalan Bade modu böyle bişey bu nasıl bir uyuma şeklidir anlayamadım ama günün sonunda onun kadar yorgundum :)))
Tüm anne ve bebeklere 41 kere Maşallah..Sanırım ben hepinizi seviyorum :)))) 
Tüm annelere tekrar teşekkür ederim sizle tanıştığıma çok memnun oldum :))


2 yorum:

miyavkedicik dedi ki...

Dünys böyle masum tertemiz çocuklarla güzel..
Sizi de tebrik etmek istiyorum çok güzel bir iş ve paylaşım yapıyorsunuz..
Bebişleri de ayrı ayrı öpmek isterdim..:))
Sevgilerle..:))

bAhAr dedi ki...

Böyle etkinliklerde olmak hep hayalim..inşallah bir gün...güzel bir paylaşım olmuş :)

Yorum Gönder