2 Aralık 2013

M.Asam Magic Finish Denedim (Harika)

Aşırı makyaj meraklısı olmadığımdan olsa gerek günlük makyaj yapımımda da seçici olmak durumunda kalıyorum.Bir sürü makyaj eşyam var ama gel gelelim hep sabit şeyleri kullanıyorum :)
Bu hafta yeni tanıştığım M.Asam Magic Finish ürününü sizlere de paylaşmak istedim.Gerçekten harika diyebilirim.

Makyajda pürüzsüz bir cilde sahip olmayı herkes istiyor bende dahil  :)
Kimimizin cildi sivilce ve gözeneklerle dolu ayrıca pürüzlü görüntü makyajda çok iyi bir sonuç vermiyor.
Cilde uygun fondöteni bulmak zaten başlı başına sorun bide üzerine pudra uygulaması yapınca gün içinde ciltte dalga dalga bir görüntü ve aman bir yere bulaşmasın diye robot gibi durmaya sebep oluyor :)
Ben gün içinde makyaj tazelemeyi sevmiyorum zaten gün içinde makyaj tazelemeye uğraşacak vaktim olmuyor. Üst üste sürülen pudra hoş olmuyor.
M.Asam Magic Finish kurtardı beni tüm olumsuzluklardan :)

Bir kere ürünü cilde sürdüğünüzde cildinizin rengini anında alıyor.Bakmayın öyle koyu durduğuna her cilde uyumlu.Sürdükten sonra cildiniz mermer gibi oluyor dümdüz ve pürüzsüz :) bide kadife dokusu veriyor.M.Asam Magic Finish uygulamasından sonra pudra kullanmaya da gerek kalmıyor çünkü her iki işi bir arada görebiliyor.Kapatıcı görevi de  görüyor ve gerçekten de ciltteki değişime inanamayacaksınız :)
Makyaj öncesi cilde uygulanacak en iyi ürünlerden biri ben aşırı memnun kaldım.
Öyle sorunlu bir cildim yok.Sivilce arada bir oluyor.Karma bir cilde sahip olduğumdan gün içinde T bölgem yağlanıyordu ama bu ürünle o problemde çözülmüş oldu.Ayrıca hani peçeteyle burnumuzu filan sileriz sonra da olduğu gibi makyaj peçeteye geçer sabah sürülen fondöten ve pudra peçetedir :) İşte öyle bir sorunda olmuyor.Gün boyu makyaj ciltte kalıyor :)
Cildi nemlendirmesi ve makyaj da bile cilde bakım yapması çok hoşuma gitti.Daha önce deneyenleriniz var mı bilmiyorum ama denemeyenlere aşırı derece de önerilir :)))
Artık fondöten ve pudraya gerek kalmadan tek bir ürünle makyajınızı daha doğal yapabilirsiniz.Deneyin pişman olmayacaksınız kızlar.. :)))

4 yorum:

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

ilk kez gördüm, fiyatı ne acaba?

Kampanya Evim dedi ki...

Ürün süper gerçektende ben de çok memnun kaldım :)

Gülsen Doğan dedi ki...

Bugun keremin okul toplantısı var deneyeceğim. .sonucu merak ediyorum

kadriye dedi ki...

Ben de bu ürünü almak istedim ama çok pahalı buldum.Uzun süre kullanıılabilirse fiyatı değer bence

Yorum Gönder