18 Kasım 2013

NYX Rimel Denemesi

Geçenlerde gittiğim bir etkinlikte hediye edilen Lilakutu'dan çıkan NYX rimeli 1 aydır kullanıyorum ve kullandığım rimellerin arasında en çok sevdiğim ve beğendim ürün oldu.

Hani hep vardır ya rimeli süreriz gün içerisinde siyah siyah küçük parçalar dökülür gözaltına NYX rimelde böyle bir problem yok.Sabah nasıl sürdüyseniz gün boyu öyle kalıyor.Fırçanın dokunuşları tam istediğiniz gibi oluyor.
O kadar rimel kullandım ama bu rimeli çok sevdim ve bundan sonrasında makyaj malzemelerimin ilk sırasında yer alacak.
Bende fazla kirpik yok aslında alerjik bir cilde de sahip olduğum için herşey sorun ve bu rimel de hiç bir sorun yaşamadım.
Bakalım beğenecek misiniz?

Bu rimali sürmeden önceki hali :))

Buda rimelledikten sonra ki hali



Buda gün içerisinde hala rimelin durduğu hali :)


8 yorum:

SuveMakyaj dedi ki...

Gozlere maşAllah hıcbırsey surmeye gerek bıle yok:)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler :)))

Meltemin Günlüğü dedi ki...

merhaba, evet gerçekten ben de sevdim bu rimeli :)

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

bende çok beğendim, çıkarması da kolay oluyor,hem hacim hem uzatma bayıldım

biricitconsungunlugu dedi ki...

gozlerin harika gorunuyor nazarlardan korusun canım rimelli de super olmus guzel bir rimelmiş

Esra Hanedan dedi ki...

Teşekkür ederim canım

İrem Kurtuluş dedi ki...

merhaba rimelin tam adini yazar misiniz

Esra Hanedan dedi ki...

rimel NYX Doll Eye Volume...

Yorum Gönder