29 Kasım 2013

Match Cosmetics Tırnaklarda Leopar Deseni

Geçen hafta pazar günü gittiğim etkinlikte hediye edilen Match Cosmetic Takma Tırnakları evin Sultanına denedik.Ben nasıl kullanacağım tırnaklarımı diye diye yaptırdı.
Ben öyle tırnaklarımda allı pullu şeyler sevmiyorum olacaksa düz renk olmalı bana göre ama tırnaklarının desenli olmasını isteyen varsa Match Cosmetic tırnak ürünlerine bakabilir.

Gelelim bizim desenimize ve yapılışına :)





Öncelikle tırnaklarınız kısa olmalı çünkü daha rahat işlem yapabiliyorsunuz ve tırnaklarınıza uyan boydaki tırnakları seçiyorsunuz.Kutu içerisinden 20 adet tırnak çıkıyor el ve ayaklar için. İki çeşit yapıştırma sistemi var.Dilerseniz yapıştırıcı ile dilerseniz yapıştırma bantları ile tırnakları tırnağınıza yapıştırabiliyorsunuz.
Yalnız ben işlemden sonra bir kat parlatıcı geçtim tırnakların üzerine ve daha canlı oldular.
Tırnağı olmayan,uzatamayan yada farklı tırnaklar isteyenler için ideal :)

2 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

çok güzel olmuş, bayıldım desen de başarılı :)

Gülsen Doğan dedi ki...

Desene bayildim çok seksi

Yorum Gönder