10 Kasım 2013

Kitap Fuarı

Güzel bir cumartesi günü kalktım gittim kitap fuarına aman Allahım bu ne kalabalık.Bütün İstanbul kitap fuarına gelmiş.
Her yıl gitmeyi planlayıpta gidemeyenlerden biri olarak bu izdihama bende katıldım.
Her yer kitap her yer insan :)
Böyle sere serpe gezemiyorsunuz kalabalıktan dolayı.Bir ara artık bağırma noktasına geldim çünkü çıkışa bir türlü ulaşamadım.Kalabalığı çok fazla sevmeyen biri olarak orada bulunmakta gerçekten zor.Ama yine de almak istediğim bir çok kitabı da aldım :)
Metrobüse ulaşmak ayrı bir eziyet insanlar yığıldı köprüde ve köprü beşik gibi sallandı.Çok fazla resim çekme gibi bir rahatlığım olmadı açıkçası o kalabalıkta.
Ama yine de başardım :) Bunlarda benim aldıklarım :)

Özellikle İstanbul ayraçlarını 1 tl den bulunca kaçırmadım.Hepside birbirinden güzel.
Pucca nın yeni çıkan kitabını arayıp buldum ama fiyat olarak yüksek geldi artık klasik kitapçımdan sorup soruşturup alacağım.
Bir çok yayıneviyle görüşme imkanı buldum fuar sonrası çalışmalarımız olacak.Çok heyecanlı bir ortam :)


3 yorum:

Sinem Kurt dedi ki...

o kalabalığa girmeme ancak kitaplar bir tl olsaydı giderdim :D başka hiçbir kuvvet beni o kalabalığa sokamaz ki kitaplar zaten çok çok indirimli değil ama sen iyi dayanabilmişsin en son gittiğimde daha gitmemeye and içtim ki öyle de oldu çünkü sevmiyorum dediğim gibi bende fobi var orda düşer bayılırım o kalabalıkta otobüste bile aşırı sıkıştığı zaman çok aşırı sadece hava kalacak şekilde sıkıştırıyorlar düşüp bayılmışlığım vardır yani o sebepten gidemem.gitmek çok istedim dün doğum günümdü ama genede göze alamadım istediğim kitapları da netten alacağım artık. senin cicilerde çok güzel

Esra Hanedan dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım ..iyi yapmışsın acayip kalabalıktı zor kurtuldum

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Hafta sonu gitmek biraz sıkıntı fuara :) Ben hafta içi gittim rahat bir şekilde gezdim diyebilirim. Güle güle oku aldıklarını :)

Yorum Gönder