15 Kasım 2013

Kendim Yaptım Saatimi (www.saatiniyarat.com)

Evet kızlar sevdiklerinize hediye etmek için ve kendiniz için tasarlayabileceğiniz çok güzel bir site buldum.
Saatiniyarat isimli bu sitede kendi saatinizi kendiniz yaratıyorsunuz.Benim çok hoşuma gitti.
Kendime hemen bir saat tasarladım.Çalışan biri olarak öyle cafcaflı şeyler taşıyamıyorum saatleride çok seviyorum ismime özel olarak yaptım.


Sizde kendinize ve sevdiklerinize hediye edebileceğiniz bir şey arıyorsanız ve özel olsun istiyorsanız Buradan Buyrun hemen saatinizi tasarlayın.

5 yorum:

gizem'in blogu... dedi ki...

Merhabalar,
Çok zarif bir saat olmuş, güle güle kullanın...
gizemin-blogu.blogspot.com/

miyav kedicik dedi ki...

Süper olmuuş. Bayıldım. Ben de hemen siteye gidiyorum..:))
Güle güle kullanın..

Başak Kırmacı dedi ki...

Çok güzel bir tasarım olmuş. Materyallerin renk uyumu ile çok zarif bir görünümü var. İyi günlerde kullanın

Esra Hanedan dedi ki...

Teşekkürler kızlar :))

Albert Adam dedi ki...

Kol saatine bakış açınızı değiştirecek resimli kol saatleri,fotoğraflı kol saatleri saatini yarat ,kişiye özel kol saatleri bu sitede. Saniyelerle saatinizi hazırlayın

Yorum Gönder