30 Kasım 2013

Kasım Çekiliş Sonucu

Eveeeet bir çekiliş daha sonlandı.Öncelikle katılan herkese teşekkür ederim.
134 kişi çekilişime katılmış.Adsız yorumları açıkçası listeye eklemedim daha önceki çekilişlerde de adsız yorumları listeye eklemiyordum ve bu seferde eklemedim arkadaşlar.Yorumlarında isimlerini yazmışlar fakat izleyeci olarakta adsızları kabul etmiyorum açıkçası.
Peki şanslı kişi kim öncelikle listemizi gözden geçirelim :)
Random.org 'tan sonucu aldım bu kısmı çok seviyorum çünkü benim için heyecanlı oluyor :)

37. sırada yorum bırakan Pamuk Şeker arkadaşımı tebrik ederim kasım çekilişini kazandı.Bakımlı günler olsun onun için. 2 gün içerisinde iletişim bilgilerini esrahanedan@gmail.com adresine gönderirse hediyelerini hemen kargolayacağım.
Bir sonraki çekilişte görüşmek üzere :)

1 yorum:

Aylin Demir dedi ki...

Puuuf yine bana çıkmadı :(
Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum iyi günlerde kullan :)
http://mavininguncesi.blogspot.com

Yorum Gönder