28 Kasım 2013

Gerçekten ''Sevmek Zorunda Değilsin Beni ''

Sinan Akyüz 'ün kitaplarına İncir Kuşları isimli kitabıyla başlamıştım ve iyiki de başlamışım.Yaşanmış gerçek hikayelerden alınmış roman konuları okumaktan da büyük keyif alıyorum.

Son olarak okuduğum kitaplarından biri de Sevmek Zorunda Değilsin Beni.Gerçekten yine başarılı olmuş diyebilirim.Hem konu hemde akıcılık süper.
Kitabımızın baş kahramanı Cemil Bey,70 yaşında.Eşini ve ikiz çocuklarını bir deniz kazasında kaybediyor.Daha sonra hayatı alt üst oluyor emekli bir denizci kendiside.
Her ne kadar toplumca genelevde çalışan kadınları dışlasakta Cemil Bey hayatına Yeşim isimli genelevde çalışan bir kadını alıyor ve olaylar farklı bir boyut kazanıyor.Aslında anlatılacak çok şey var ama kitapların herşeyini anlatmk istemediğimi artık hepiniz biliyorsunuz bu yüzden yine kısa ve merak uyandırıcı olmasını istiyorum.

Kabullenemediğimiz,dışladığımız,aşağı gördüğümüz ve hayat kadını işte dediğimiz hem cinsimiz Yeşim 'in bu batağa nasıl düştüğünü,hayatını,ruhunu nasıl kaybettiğini öğrenmek isterseniz mutlaka okuyun.
Cemil Bey'in Yeşim'e aşkının nasıl başladığını ,ne ifade ettiğini bilmek istersenizde yine okuyun derim.
Bu arada Cemil Bey,Adalet Hanım'la tanışıyor ve Adalet Hanım yazar.Yeşim'in ve Kendi hayatının kitabını yazmasını istiyor ve başlıyor anlatmaya.
Kitabı 2 günde bitirebilirsiniz.Yazarımız Sinan Akyüz yine her zamanki gibi yaptı yapacağını ve harika bir kitabı daha kitaplığıma eklemiş oldu :)
Sizler de mutlaka okuyun derim çünkü bazı insanlara bakış açınız değişiyor :)

1 yorum:

cangz dedi ki...

Gerçek hayat hikayelerini bende seviyorum.Listemdeydi zaten merak ettim iyice :)

Yorum Gönder