27 Kasım 2013

Biricit ve Sendeincel Afrodit Etkinliği

24 kasım pazar günü büyük bir heyecan nerdeyse her gün mailleştiğimiz 20 blogger arkadaşla buluşma telaşı.
Nasıl bir heyecan nasıl bir koşturmaca :)
Pazar sabahı Bademlebuduk arkadaşım Elif 'te sabah kahvaltısıyla başladı.Bade'yle kampçılık oynadık bu seferde.Ardından Elif'le beraber düştük yollara.Etkinliğimizin olduğu Dejavu Cafeyi elimizle koymuş gibi bulduk :)
Biricit ve Sendeincel 'de henüz yeni gelmişlerdi.Kıyamam bir telaş onlarda da var etkinliği yapan arkadaşlarımız olunca bizden daha heyecanlılar :)
20 blogger arkadaşımızda yavaş yavaş gelmeye başladılar tabi.
Saat 14.00'dan önce herkes yerindeydi.Çok güzel oluyor bu etkinlikler.Daha önceden tanıdıklarımızda yeni tanıştıklarımızla da bir arada olmak güzel.Zaten etkinlik öncesinde sürekli mail yoluyla konuştuğumuz için bayağı sıcaktı ortam.
Etkinliğimize sponsor olan firmalardan arkadşlar gelip ürünleri hakkında bilgilerde verdiler.Sağolsunlar pazar demeyip bizlerle beraber oldular.Onlara da ayrıca teşekkür ederim.
Biricit blogunun 2.yılını da kutladı bu arada tam 24 kasım tarihinde zamanlama iyi oldu :) Nice yıllara Biricit umarım uzun yıllar boyunca hep böyle güzel etinliklerde beraber oluruz ve sende bizlere yıllarca yazılarınla eşlik edersin.
Bu arada diğer blogger kızlarını da unutmamam gerek çok keyifliydi benim için umarım onlar içinde aynı olmuştur ve bir dahaki blog etkinliklerinde de  hep beraber oluruz inşallah :)

Dejavu Cafeye gidipte kahve içmemek olmazdı ve Elif'le beraber önce kahvelerimizi söyledik :)











Biricit ve Sendeincel bloglarının sahibeleri Yasemin ve Sevinç bu güzel etkinlik için bizi bir araya getirdiğiniz için teşekkür ederim herşey çok güzeldi ve hediyeleriniz içinde ayrıca teşekkür ederim..
Aramızda bulunan ;

Blogger arkadaşlarada teşekkür ederim.Hepinizi tanımaktan büyük keyif aldım.

Ayrıca sponsorlarımız ;


Teşekkür ederiz.

10 yorum:

sendeincel dedi ki...

Bizde gelebilmene çok sevindik :)

audrey dedi ki...

çok memnun oldum tanıştığıma :-))

Gözde YA dedi ki...

Tanıştığıma çok memnun oldum :')) en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere

biricitconsungunlugu dedi ki...

gelmene cok sevindik canım yine gorusuruz umarım:) ayağına sağlık,opuyorum sevgiler:)

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Tanıştığımıza memnun oldum :)

Esra Hanedan dedi ki...

bende hepinizle olmaktan nutluluk duydum arkadaşlar bu yüzden en kısa zamanda yine buluşalım :))

Büşra Kahveci dedi ki...

Çok güzel bir gündü :)

Gülsen Doğan dedi ki...

Aaa listede yokum kuzu ;-) çok optum seker muckss

Esra Hanedan dedi ki...

ekledim baby :)))

makyajlı kareler dedi ki...

Çok güzel bir gündü sebi tanidigima çok sevindim canım tekrar görüşmek dileğiyle :)

Yorum Gönder