25 Kasım 2013

Bebak Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Her defasında cildimin hassas ve alerjik olduğunu belirtiyorum sizlere.Gerçekten zor bir durum bu cildime uygun kozmetik ürünleri bulmak çok zor.Çok fazla kullanamıyorum.Buradaki yazımda Bebak makyaj temizleme mendillerinden bahsetmiştim şimdide yeni tanıştığım Bebak yüz temizleme jeli ve tonikten bahsedeceğim.

Henüz devamlı kullanma fırsatım olmadı ama ürünleri incelediğimde ve deneme yaptığımda cildime uyacak ürünler bulduğum içinde şanslı sayılırım.
Bebak'ın her ürününü beğeniyorum kalitesi olsun cilde verdiği destek olsun bir numara diyebilirim.
Yüz temizleme jeli 2 çeşit bulunuyor. Kuru ciltler ve normal karma ciltler.Çok iyi düşünülmüş.Ayrıca hem yüz temizleyip nemlendirme sağlayan yüz temizleme jeli adeta kurtarıcı derinlemesine temizlik sağlıyor.Henüz bir kere denememe rağmen çok memnun kaldım.
Tonik nemlendirme sağlıyor ve normal tonikler de olan kuruma bu tonikte olmuyor.Ne de olsa Bebak her zaman iyisini düşünür :)
Kullandıkça deneyimlerimi paylaşacağım bakalım vazgeçilmez olabilecek mi :))

1 yorum:

gizem'in blogu... dedi ki...

kullandıkça paylaşacağın deneyimlerini sabırsızlıkla bekliyorum...
Sevgiler,
gizemin-blogu.blogspot.com/

Yorum Gönder