13 Kasım 2013

5 Ürünlük Çekilişin Ürün Açıklamaları :))

Çekilişi başlattık başlatmasına da ürünlerimizi detaylı anlatmadık.Bir çok takipçim de bunu merak ediyor.
Peki nedir ürünlerimiz ;
Başlangıç olarak Touch Beauty güzellik setimizden bahsedeyim.


2 adet kalem pille çalışıyor.İçerisinde 9 adet ucu mevcut ve bu uçlar hem cilt temizliği için kullanılan uçlar hem de tırnak bakımında kullanılan uçlar.
Seyahat içinde uygun bir ürün aslında tam bir güzellik seti.Pılle çalıştığı içinde rahat uygulama sağlıyor.

2. ürünümüz Bioblas saç boyası.Açıkçası uzun zamandır saçımı boyamıyorum ve ürünü daha önce denemedim.6.58 bronz kahve saç boyası.Artık kazanan arkadaşımız bize boyayla ilgili bilgi verecek :)


3.ürünümüz Roon Argan Yağı.Bu aralar hepimiz biliyoruz ki argan yağı satışları tavan yaptı.Saç bakımı için uygun ürünlerden biri haline geldi.Tamamen yerli üretim olan Roon Argan yağını da kazanan kişiden öğreneceğiz faydalarını.

4. Ürünümüz geçen yıl severek kullandığım ve kokusundan dolayı mest olduğum bir ürün.Alfaparf saç serumu.Yıpranmış saçların onarılmasında, fön uygulamalarında kolaylık sağlayan bir ürün ayrıca ben kullanırken saç kremi kullanmıyordum duştan çıktıktan sonra direk saçlarıma serumu kullanıyordum ve hem kolay tarama sağlıyor hemde fönde daha çabuk şekil alınmasını sağlıyor.

5. ve son ürünümüz tırnak ve el kremimiz kokusundan dolayı tercih ediyorum gül aromalı aslında gül kokusunu pek sevmem ama bu kremin içerisinde varla yok arasında olduğu için tercih ediyorum.

Çekilişe katılmak için buradan Tık Tık
Herkese bol şans :))