27 Ekim 2013

Mekanist ile birlikte Lavie en Rose

Hastalıktan ölmüş bir şekilde güzel bir etkinliğe daha katıldım cumartesi günü.Sevgili Mekanist sponsorluğunda 25 blogger arkadaşla beraber harika mekanlardan biri olan Lavie en Rose'ta buluştuk.
Öncelikle mekana bittim diyebilirim harika sunumlar,güleryüzlü personel ve romantik bir mekan.Bundan sonra takılabileceğim eşsiz bir yer.












Blogger arkadaşlarla bu etkinliklerde bulunmayı seviyorum.Özellikle daha öncesinde beraber olduğumuz Sosyal Anne ekibine ayrı bir hayranlığım var..Sanırım çocuklardan dolayı :) Pek bir seviyorum ben onları her etkinlikte de karşılaşmak iyi oluyor.
Lavie en Rose gerçekten güzel mekan ve tanıdığım için ayrı bir memnuniyet duyduğum Mekanist ekibi çok sıcak ve samimiydiler.
Açıkçası hasta ve yaşlı kadın modundaydım.Konuşurken ciğerlerim acıyordu burnum akıyordu ve öksürdüğümde sanki bütün iç organlarım çıkacak gibiydi yine de bu etkinliği kaçıramazdım.
Çok kısa tutmak zorunda kalacağım bu sefer çünkü yatıp dinlenmem lazım acayip hastayım zaten bu hafta bir de fuar var yandım ben ki ne yandım.
Serap Tan arkadaşımızında bu güzel hediyeleri için ayrıca teşekkürler.çok sıcak bir ortamdı.


Mekanistin bu güzel etkinliği için çok teşekkür ederim ayrıca katılan bütün blogger arkadaşlarla da güzel bir etkinlik oldu bir daha ki etkinlikte görüşmek üzere :)))

11 yorum:

Selen Topal dedi ki...

Çok güzel zaman geçirmişsiniz bende olmak istiyordum kısmet olmadı malesef.Ama instagram takip ettim hep ablamdan (bir kadın yazıyor-sezen) ve bademle bulduk- elif den :) Yer yeniköydemiydi?
http://seleninevcilikhayati.blogspot.com/

Esra Hanedan dedi ki...

Evet canım yeniköydeydi

ayşe e. dedi ki...

ayyy hepsine bayıldım,ne kadar güzeller,tam böyle oturup kitap okumalık vaya ders çalışmalık bir yer.Bayıldım

sezen Parım dedi ki...

Canım valla o kadar güzel bir enerjin var ki inan hasta olduğunu bile anlamadım. Ama bundan sonra sadece etkinlikte değil her zaman birlikte olalım :)
Öpüyorum

lizenin dünyası dedi ki...

hayalimdekine yakın bir mekan çokk güzell

Bademle Buduk dedi ki...

Selencim bulusacagiz inşallah ;)

aylinden denemeler dedi ki...

keyifli bir gün oldu gerçekten de her şey çok hoştu,tanıştığımıza da çok memnun oldum,tekrar çok geçmiş olsun

Begum Kbak dedi ki...

Canim etkinlik mekanist sponsorlugundaydi ancak organize eden ve mekanisti sponsor olmasi icin tesvik eden ve bizi bir araya toplayan serap tandi. Yani etkinlik SerapTan in etkinligiydi

Esra Hanedan dedi ki...

Bende sponsor yazdım zaten canım

beautiful and sweets dedi ki...

Ama sekerim tamamıyla yanlış aktarmışsın.Hiç birimize bu etkinlik için davetiye mailleri Mekanist veya La vie en rose dan gelmedi. Serap ın ta kendisinden geldi, firmalarla tum ayarlamaları Serap organize etti. Firmalar ona sponsor olmuş oldu. Hediyeleri de Serap a sponsor firmalar gonderdi.Sen beni mekanist cagırdı gitim, serap a da hediyeler için tesekkur diye sona eklemişsin. Bu guzel organizasyona emek veren bu kadar ugrasan biri için dogru olmayan bir yazı olmuş. Kıymetini bilirsek, daha guzel bol etkinliklerde bizi bir araya getirebilir bence.

Esra Hanedan dedi ki...

Yukarda sponsor olarak belirttim zaten mekanisti bu kadar tepki çekecek bir post değil ama tepkiyide anlayamadım yani aslında sadece mekanı yazmak istemiştim etkinliği de yazdım.

Yorum Gönder