8 Ekim 2013

İlknurun Dünyası Yaza Veda Buluşması

Geçtiğimiz cumartesi yine blogger arkadaşlarla beraberdim.Kadıköy Balon Cafede güzel bir kahvaltıyla başladı günümüz bol bol sohbet bol bol kahkaha.
Seviyorum blogger etkinliklerini.




Hediyelerimizde bunlar :)

Balon Cafenin eşsiz manzarası eşliğinde güne başlamak güzel oluyor.Hava her ne kadar soğukta olsa blogger arkadaşlarla ortam sıcacıktı.
Aramızda olan blogger arkadaşları da çok sevdim.İlknur hanımın bizlere hazırladığı sürpriz hediyelerde cabası.
Yine güzel bir etkinlik oldu katılan arkadaşlarımızı da tanımak harikaydı.Bir sonraki blogger etkinliğinde görüşmek üzere arkadaşlar umarım böyle güzel ortamlarda beraber oluruz :)) 
Katılan arkadaşları da ekleyip izlemeniz dileğiyle :)


6 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

Ben de seninle katılmayı çok seviyorum

biricitconsungunlugu dedi ki...

cok guzel bir gundu en kısa zamanda goruselim yine :)

Tuğba Akkaya Maden dedi ki...

Oh valla hayat size güzel bi gelin Hatay'a da burada etkinlik yapalım öyle uzaktan da hiç tadı çıkmıyor canım:)

ilknurundünyası dedi ki...

tatlım çok güzeldi seninle tanışmak görüşmek dileğiyle tekrar:)

Gülsen Doğan dedi ki...

canım öpüyorum Ankarada görüşmek üzere...

Selen Topal dedi ki...

bu etkinliğe katılamadığım için çook üzüldüm :( Belliki çok güzel zamanlar geçirmişsiniz.Katılanların yazılarını okudum herkes mutlu :) bir dahakinde tanışmak ümidiyle :) Banada beklerim;
http://seleninevcilikhayati.blogspot.com/

Yorum Gönder