2 Ekim 2013

İki Ayrı Dosttan Mimlenmişim Ya Ben :)

Sevgili arkadaşlarım Bademlebuduk ve Biricitconsgunlugu beni mimlemişler ikisine de teşekkür ederim ve aynı mimleme soruları olduğu için ayrı ayrı cevaplamak istemedim ve gelelim mime :)

Blogunuzun adı: 
Kırık Şemsiye

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz? 
7 tepeli şehir İstanbul'da fakat şehirdışı gibi bir yerde Başakşehir'de yaşıyorum 

Blogger buluşmalarına katıldınız mı? 
Genellikle Bademlebudukla beraber gidiyoruz.Pelin aksesuarda olan bir etkinliğe katılmıştım.Ardından Sosyal annelere ve Dekorcafe etkinliğine katılmıştım

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması gerçekleşse katılmak ister miydin? 
Buna hiç hayır diyemem çünkü eğlenceli oluyor.Yeni dostlar ediniliyor :)

Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı? 
Bol bol sohbet ve kahkaha çünkü eğlenceli geçmesi önemli benim için.

Teşekkürler arkadaşlar bu arada :))))

2 yorum:

biricitconsungunlugu dedi ki...

tesekkurler canım yanıtladığın icin:) en kısa zamanda gorusmek uzere:))

Bademle Buduk dedi ki...

benden sana kocaman teşekkürler :)

Yorum Gönder