6 Ekim 2013

Gün Işığı Kitaplığından ''Ay Denizle Buluşunca''

İş yoğunluğumdan 1 haftadır buralarda değilim arkadaşlar ama bu ay itibariyle yeni bir etkinliğe başlıyorum.
Günışığı Kitaplığı ve ON8Kitap yayınevlerinin kitapları ve yazarlarıyla tanışma etkinliği yapacağım.Her ay 2 kitap ve yazar.
Çoğumuz internet üzerinden biliyor bu yayınları fakat belli bir çoğunluk biliyor  ve bu kitaplarında tanınmasını istiyorum.
Bildiğiniz gibi kitap okumayı seviyorum.
Gün ışığı Kitaplığından Ay Denizle Buluşunca isimli kitabı da okuma fırsatı buldum.

Karin Karakaşlı yazarımız gerçekten akıcı diliyle yazmış eseri.Daha çok genç kesime hitap ediyor fakat biz büyüklerinde okuyup ergen gençlerimizin yaşadıklarını anlamamızı sağlıyor :)
Kitapta 14 yaşında iki genç.Deniz,annesini kaybetmiş ve babası tekrar evlenmiş.Deniz'in üvey annesine karşı aldığı geçilmez gibi görünen tavırlar ikisinin de hayatını zorlaştırıyor.Aykızı,mutlu bir kız her gece Ay'la konuşuyor.Hiç görmediği teyzesiyle konulur gibi Ay'a konuşuyor.
Deniz'in üvey annesi ve babasının Aykızı'nın olduğu mahalleye taşınması ve tatil için Deniz'in yanlarına gelmesiyle hayat değişiyor.Deniz sürekli ölen annesine gönderilemeyecek mektuplar yazıyor sanki onunla konuşur gibi.
Bu iki gencin birbirlerinin hayatına girmesiyle hayat daha bir güzel hal alıyor.
Genç kesimin okumak isteyeceği bu eser gerçekten bir solukta bitiyor zaten anlatılmak istenen çok açık ve net.Kitabı bitirdiğinizde içinizde bir burukluk oluyor çünkü gençlerin dünyasında hayatın nasıl gittiğini anlamaya çalışıyorsunuz.Bende genç bir kız kardeşe sahip olduğumdan biraz daha iyi anlayabiliyorum.
Sizde Gün ışığı kitaplığı ve On8 kitaplarına ulaşmak isterseniz buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

tokideki ses dedi ki...

çok güzel bir konusu varmış benim dikkatimi çekti şuanda okumma gereken kitaplarım var ama onları bitirdikten sonra bunuda alıp okumak istiyorum...
Paylaşım için teşekkürler.

su kaya dedi ki...

bu kitap kütüphanemde var,hediye olarak gelmişti :) daha okuyamadım,listem kalabalık

Yorum Gönder