20 Ekim 2013

Genç Yaşta Babaanne Oldum :)

Yaramaz mı yaramaz muhabbet kuşumuz Aşkısı ve Rus kızı bu sabah bir sürpriz yaptılar ve 2 tane küçücük yumurtalarının olduğunu öğrendik.
Nerdeyse 3 aydır birbirlerine kaynaşsınlar yumurtlasınlar diye yapmadığımız şebeklik kalmadı.Yalnız kalacak dediler odanın bir köşesini onlara ayırdık üstlerini kapattık birde yuva aldık.Önce birbirlerini sevemediler hep bir kavga hep bir gürültü.Sabahta beni şeytan dürttü gidip bakayım ne haldeler dedim.Bide ne göreyim Rus kızı sonunda yola gelmiş 2 tane yumurta sahibi olmuş.
Kafesin üstüne eğilip baktığımda Rus kızı ortalıkta yoktu ama bizim Aşkısı kıyameti koparır gibi ciyaklamaya başladı.Yuvalarının kapağını açıp bir baktım yumurtaları var.Tabi kaç günlük olduklarını falan bilmiyoruz.Ne yaparlar ne ederler onu da bilmiyoruz çünkü kafese yaklaştığımızda bağırıyor baba adayı.Eh artık ne zaman çıkarlar yumurtadan ne olur bilinmez ama sonuçta 2 yavru sahibi daha olacağız :))))


9 yorum:

miyav kedicik dedi ki...

Aaa süperler mükemmel.. Maşallah maşallah..:))
Ah biz de oğlumuz için ne uğraşmıştık. Gelinlerin hiç birini beğenmemişti malesef..
Maşallah diyorum hadi bakalım bebişler geliyor..:))
Selam ve sevgiler..

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler canım :)))

Meltemin Günlüğü dedi ki...

merhaba, haydi bakalım hayırlı olsun :)) artık daha bi şenlikli olur eviniz kuş cıvıltısında :))

Yüreğimin İklimi dedi ki...

ALLAH analı babalı büyütsün:)))
sevgiler

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

ay ne güzeeel ne tatlı olur o bebişler şimdi, isimlerine de bayıldım, Rus kızı ve aşkısı:))))))))

Sinem Kurt dedi ki...

Benimde var da ne yaptınız o yuva nasıl bir yuv hemen senden bunları öğrenip işleme geçiyorum çok istiyorum bende yavrulama sını bizimkilerin yeni yavrular hayırlı olsun :-)

Sinem Kurt dedi ki...

Mavi olan erkek mi baya bi hırçın hep kıza maşallah an ladın sen onu hehe yani güçlü sizin erkek benim erkekim paşam ya kızı sevmedi yada erkeğim de bir.sorun var yaşı ileri olabilir bilmiyorum üstlerini hep kapalı mı tutayım tv olan odada bir köşe onların ama üstlerini kapatmıyorum birde tahta dan yuvası var içine kum gibi birşey almıştı eşim

Esra Hanedan dedi ki...

Karanlık bir ortamda olmaları gerekiyor ve sessiz olmalı. Öyle kalabalık ortamda olmuyor biz yalnız bıraktık üstlerinide örttük canım bide öyle dene :))

Esra Hanedan dedi ki...

Teşekkürler canım

Yorum Gönder