20 Eylül 2013

Yeni Tanıştım www.kitapadresi.com

Arkadaşlar merhabalar bu hafta pek buralarda olamadım ama tabi ki yeni yeni internet alışveriş siteleriyle karşılaştım.Bu hafta ki favorim Kitap Adresi..
Kitap aşığı olarak uygun fiyatlı ve popüler kitapları sürekli okumayı ve paylaşmayı seviyorum :) Bu yüzden bugün Kitap adresinden bahsetmek istedim.
Milyonlarca kitap var sitede her tür ne ararsanız ve gerçekten uygun fiyata :)
Biraz daha kurcaladığımda siteyi indirimler , alışverişte hediyeler ve çeşit çeşit alışveriş kolaylığı mevcut.İleriki günlerde bu siteyle ilgili daha çok şey paylaşmak istiyorum.
Siz de kitap alışveriş çılgınlığına katılmalıyım derseniz bu siteye bir göz atın derim.



3 yorum:

miyav kedicik dedi ki...

Hemen gidip ziyaret edeyim. Benim de bugünlerde kitap siparişi vermem lazım. Eğer uygun ise fiyatlar kitapadresinden vereyim o zaman.. Çok teşekkürler..:))

Esra Hanedan dedi ki...

mutlu alışverişler canım :)

SezeN dedi ki...

Hemen bakacağım. Çok teşekkürler :)

Yorum Gönder